Ny slankekrig

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Det er ny slankekrig på gang på forumet. Synes å huske det ble snakket om tidligere her inne. Her er påmeldingstråden iallefall hvis noen er interesserte: http://forum.babyverden.no/threads/påmeldingstråd-til-ny-slankekrig.1611565/page-2

Jeg har meldt meg på, men regner med at jeg ryker fort siden jeg ikke har så mange kg. jeg skal ned, men godt med motivasjon for å holde seg unna godis og spise sunnere. ;) Er jo et konkurransemenneske. ;)

Da heiv jeg meg med! :o :p

Vurderer sjokolade i dag siden vi ikke begynner før fredag. :p

Kanskje noen fra den andre gr. Vil være med??

Vurderer sjokolade i dag siden vi ikke begynner før fredag. :p
Jeg går seriøst med abstinenser.. Har ikke spist sjokolade i hele dag!! Ingen godteri, faktisk. Ikke så mye som en ussel, liten gummibjørn :p Sliter så sykt.. Det viser hvor gale det er. Nå drikker jeg Pepsi Max for å ha noe å trøste meg på til kroppen får vent seg litt av sukker :p

Jeg går seriøst med abstinenser.. Har ikke spist sjokolade i hele dag!! Ingen godteri, faktisk. Ikke så mye som en ussel, liten gummibjørn :p Sliter så sykt.. Det viser hvor gale det er. Nå drikker jeg Pepsi Max for å ha noe å trøste meg på til kroppen får vent seg litt av sukker :p
Jeg har spist masse i dag. Satser på en normal dag i morgen før totsl sukkerstopp fra fredag. ;) har en kur for sukkerabstinenser i Nordstrandboka mi. Kan sende deg en PM hvis du vil. :)

Jatakk! :D

Sender deg den i morgen når jeg står opp. ;)

Back
Topp