Ny slankekrig

Da har jeg fikset alt med lena89 [:)]
 
ORIGINAL: Bambilicious

Nå kom jeg på at det er vel strengt tatt ikke skjærtorsdag/langfredag vi vil ha veiefri? Det må vel være uka etter? [:D]


Der sa du noe ..... [:)] Det var litt av en nøtt , huff nesten som vi trenger 2 uker fri fra slankekrigen [8D][:D]
 
Kanskje vi må veie oss onsdagen og ha fri helt til 04 mai ...
 
men var ikke poengent med veiefri at kanskje en del var bortreist på ferie? derfor vi ikke skal veie i påska?
 
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

men var ikke poengent med veiefri at kanskje en del var bortreist på ferie? derfor vi ikke skal veie i påska?

 
Det jeg forstod også...
 
ORIGINAL: Happygirl84

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

men var ikke poengent med veiefri at kanskje en del var bortreist på ferie? derfor vi ikke skal veie i påska?


Det jeg forstod også...
Var jo det!
Er mange som er borte hele den uken, derfor vi ville har veiefri!
Uka etter får vi heller ta vekta som den er!
 
ORIGINAL: Bambilicious

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

men var ikke poengent med veiefri at kanskje en del var bortreist på ferie? derfor vi ikke skal veie i påska?


Syns jeg har lest flere som har skrevet at de ville kose seg litt ekstra i påsken, og derfor ville ha veiefri. Er i alle fall sånn jeg har tenkt, og da er det ikke akkurat uka FØR påsken som er problemet! [8D]
Men for meg er det akkurat det samme, da har det ikke noe å si for meg om vi har veiefri eller ikke [:)]


det blir liksom litt mye med veiefri 2 torsdager, da kan man liksegodt utsette det til etter påske .. for er nok en del som er bortreist i påska så må nok ha veiefri da uansett.. men er i grunn samma for meg..hehe..
 
Jeg forstår hva dere alle mener [:D]
 
Men det rettferdige på den ene siden er jo veie fri skjærtorsdag / langfredag , men jeg forstår også den derre med påskekosen og ettervirkningene [:)]
 
Skal vi ta det slik vi planla med en veiefri veiing ?
 
ORIGINAL: MammaGutten

Jeg er med [:)]

Men trenger kanskje litt info ..... [;)]


Signere den eg =)))
 
Denne gangen var reglene slik:

"Slankekrig-regler"
Det blir 3 lag ROSA, GRØNN og BLÅ
Vi veier hver mandag og alle MÅ oppdatere sin oppgang(håper ingen havner her) eller nedgang i prosent innen tirsdag kl 18. Dersom noen ikke har oppdatert innen frist er det den/de som ryker ut og ikke den med laveste nedgang!
Hver deltaker har sitt eget innlegg hvor de opptarer selv, (valgfritt med vekt)
men sender også en pm til lagets leder med forrige ukes vekt og ny vekt
slik at lederen kan oppdatere gruppens vekt og vektnedgang!
(dersom noe kommer i veien, send en sms til din slankevenn slik at hun kan oppdatere, tar deg kun 2 min)
I løpet av kvelden annonserer vi vinnerlaget og ukens superslanker!
Og den med dårligste nedgangsprosent på taperlaget er ute av slankekrigen!
dersom det gjenstår kun 2 deltakere på et lag, slås lagene sammen.
Vi driver slankekrigen i 10 uker, og kårer til slutt slankekrigens slankedronning

For de som går utav slankekrigen har mulighet til å komme inn igjen i finaleuka med et wild card!
Den som har hatt størst nedgang av de utstemte får komme tilbake igjen siste uka!

Slik regner du vekttapet om til prosent:
ukens vekttap/forrige ukes vekt *100
eks:
2/90*100=2.22%


Regner med det blir ca likt denne gangen? Bare at veiedagen blir forandret til torsdag/fredag[:)]
 
Back
Topp