Ny skravel tråd! :)

Jkeg har lært meg å gi faen jeg nå :p Jo mer feil mo sorsommene er det jo ;)
ja det er jo sant. så sånn sett er det bare ås krive s mue feil kman kan :) Nå skal jeg ut å trille nsuppa så kanskje jeg også får emg en liten dupp ;)
 
Nei hjelpe meg, det har jeg ikke. Hadde brukt laang tid om jeg skulle lest igjennom alt. Så jeg har kppået inn det dere har skrefvet sist ;) Ja dette er en morsomt tråd, og utrolig vanskelig å ikke skukke lette opp de du skriver.
Hadde vært galskap.0 å begynne P levde gjennom alle fondene må. Masse lesing:_P
 
Hadde vært galskap.0 å begynne P levde gjennom alle fondene må. Masse lesing:_P
Ja det hadde vært et heise arbeid å få lest igjennom alt i allefall :)
 
Nei hjelpe meg, det har jeg ikke. Hadde brukt laang tid om jeg skulle lest igjennom alt. Så jeg har kppået inn det dere har skrefvet sist ;) Ja dette er en morsomt tråd, og utrolig vanskelig å ikke skukke lette opp de du skriver.
Ja dey er veldig vanskelig å ikke rette.. Men veldig gly da. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Ikke vært så akiv jeg heller... Vi sovna begge to vi, og sov ibto timer! Etter det har frøkna vært våken, og jeg jar prøvd å få støvsugd og forberedt middagen.

Nnå venter vi bare åå at pappa skal kmme hjem sånn at jeg kan kjøre opp og hente storebroe i bhg. Vil ikke ta med frøkna ut mer enn en gang om dagen i denne temperaturen. Holder med morgenen synes jeg...

Samsung via BV-appen <3
 
Ikke vært så akiv jeg heller... Vi sovna begge to vi, og sov ibto timer! Etter det har frøkna vært våken, og jeg jar prøvd å få støvsugd og forberedt middagen.

Nnå venter vi bare åå at pappa skal kmme hjem sånn at jeg kan kjøre opp og hente storebroe i bhg. Vil ikke ta med frøkna ut mer enn en gang om dagen i denne temperaturen. Holder med morgenen synes jeg...

Samsung via BV-appen <3

Kan ikke pappa hente henne når han eg
 
Ikke vært så akiv jeg heller... Vi sovna begge to vi, og sov ibto timer! Etter det har frøkna vært våken, og jeg jar prøvd å få støvsugd og forberedt middagen.

Nnå venter vi bare åå at pappa skal kmme hjem sånn at jeg kan kjøre opp og hente storebroe i bhg. Vil ikke ta med frøkna ut mer enn en gang om dagen i denne temperaturen. Holder med morgenen synes jeg...

Samsung via BV-appen <3

Ja, i dag er det særem ,eg kaldt igkem.. Var -23 når jeg sto oåå:(
 
Lilja son sendte avgårde.. Kan Yngve pappa hevder i barnehagebarn?
Sikkert lurt å holde hevne inne når det et så kaldt ka!
Pappan kjører ikke bil, så han må ta bussen. Så ds er det raskere for ham å komme hjem og jeg kjører opp. Dessuten er det laldt for storebror å ds gå hkem i 20 minutter i nesten 20 minusgrader...

Samsung via BV-appen <3
 
Pappan kjører ikke bil, så han må ta bussen. Så ds er det raskere for ham å komme hjem og jeg kjører opp. Dessuten er det laldt for storebror å ds gå hkem i 20 minutter i nesten 20 minusgrader...

Samsung via BV-appen <3
Ja, da skjønner jeg! Altfor kaldt. Gurimalla dere har det kabler det bede nå. Kom til nordnorge her har vi plussgrader;)
 
Ja, da skjønner jeg! Altfor kaldt. Gurimalla dere har det kabler det bede nå. Kom til nordnorge her har vi plussgrader;)
Drt var vel "bare" 15 minus oppdaga jeg, men kaldt nok... Pappan rakk ikke hjem, så jeg mptte ut med frøkna. Heldigvis har vi varm garasje sånn at bilen er varm inni oaøledsll. Så da er det bare de metrene inn i bhg fra bilen hunner ute. Menbhun var jo så trøtt, så hun sovv30 min fra kvart på fem...

Samsung via BV-appen <3
 
Dytter opp den første skravletråden vår. Den blir hysterisk morsom fra side 9 når lissuz kommer innmed pvomobilen :D
 
Back
Topp