Ny sengeplan!

Badeand*

Forumet er livet
Hadde tenkt til å kjøpe ny seng til lillemann siden jeg var så lite innstilt på å male om senga vi har fra før. Husker det helvete jeg hadde med å male den rosa....Men så kom sambo med en lur ide! Vi synes det hadde vært kult med en svart seng, med hvit himmel og kant og svarte kuer på![:D] S¨vi finpusser den gamle senga og spraylakkerer den svart. Den blir såå kul!![:D]

haha, må få bilder når du er ferdig ! [:D]

Det skal jeg ordne![:D] Fant sengehimmel og kant i går. SKikkelig stilig med hvit bakgrunn og svarte kuer på altså. Også er jeg litt fan av den Rock my baby serien som da sklir rett inn![:D]

Stilig da! Gleder meg på bilder!

gleder meg til bilder, høres spennende ut

Bare gi beskjed først at malingen skal brukes på babyseng,har lest at mange malinger inneholder giftige gasser som sitter i lenge etterpå[&:]
Men blir sikkert kjempe fint[:)]

ORIGINAL: januarbebis

Bare gi beskjed først at malingen skal brukes på babyseng,har lest at mange malinger inneholder giftige gasser som sitter i lenge etterpå[&:]
Men blir sikkert kjempe fint[:)]

Ja men nå skal ikke vi bruke maling, vi skal bruke lakk. Også er det generelt liten fare når vi lakkerer den noen mnd før ute, for da er de fleste gassene borte fra sengen. Sambo vet visst om en lakk vi kan bruke[8D]

Det hørtes stilig ut!
Gleder meg til resultatet[:)]

Back
Topp