Ny seng...

*Gullungene*

Forumet er livet
Kjøpte rammemadrass på IKEA for  år siden (Sultan) men den er ødelagt [:@]
Kjøpte den HARDESTE modellen da [&:] så fjærene tålte ikke mye, meeeeeeeeen
nå skal vi bytte den og jeg skal finne den MYYYYKESTE sengen de har [:)][:)][:)]
I natt SKAL jeg sove goooooooodt!!!!![:D]

Får håpe du finner en seng du liker - selv klarer jeg ikke myke senger, da klarer jeg nesten ikke å reise meg opp om morgenen

ORIGINAL: lenemor

Får håpe du finner en seng du liker - selv klarer jeg ikke myke senger, da klarer jeg nesten ikke å reise meg opp om morgenen

Sånn har jeg det også, lenemor! Håper dere finner en perfekt seng da, gullungen!

Grattis....vi fikk ny sæng for 1 uke sia....180 sæng...har aldri hadd så stor sæng før....fantastisk...e greit m litt xtra plass sia Noah garantert kommer tel å komme over i den i ny å ne[:D]

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Håper dere finner en perfekt seng! Vi har en svane kontinental madrass. Beste senga jeg har ligget i! Der kan vi velge om vi vil ha hard eller myk madrass- bare vender madrassen[:)]! Jeg har hard, og gubben har myk, så da får begge viljen sin[:D]!

Sånn har vi og, veldig smart!
Håper dere finner ei seng dere blir fornøyd med da[:D]

helt enig!! myke senger er jo som regel ikke anbefalt heller... men hver sin smak! så på en madrasstest på nettet at en av ikea sine polyetermadrasser kom best ut i test! [:)] den heter Sultan Forsbacka - den skal vi kjøpe til det nye huset vårt! [:D]

Endte opp med den MYYYYKESTE jeg fant jeg [:D]

ORIGINAL: endelig75

helt enig!! myke senger er jo som regel ikke anbefalt heller... men hver sin smak! så på en madrasstest på nettet at en av ikea sine polyetermadrasser kom best ut i test! [:)] den heter Sultan Forsbacka - den skal vi kjøpe til det nye huset vårt! [:D]

Sultan heter de vi kjøpte nå også [:D]
Hadde den hardeste av de (finnes i 3 varianer)
men nå har vi den mykeste.
Vet ikke hva mer den heter enn sultan jeg (men det er en rammemadrass)

Back
Topp