ny seng...

Vi bytta når eldste var rundt 22 mnd. Måtte venne ho til stor seng før lillesøster ble født og skulle overta sprinkelsenga :) Lillesøster sover fortsatt i sprinkelseng (20 mnd). Men vi har tenkt å bytte seng når vi skal flytte, som er om en måneds tid.

Her bytta begge jentene når de var litt over 2 år, da bytta de til sånn halvhøy Stompa-seng.

Mellom 17 og 18 mnd va'n væll :)

Storebror ble 3 i februar, han sover enda i sprinkelsenga si, men har tatt bort den ene siden.
Skal snart bytte, men tror vi går rett på vanlig seng istedet for juniorseng. Er egentlig litt bortkastet med juniorseng som han også vil vokse ut av. I tillegg får vi en ekstra overnattingsplass hvis behov.
Mini er snart 2, og han skal få ligge i sprinkelsenga slik den er nå til han begynner å klatre ut;-)

Hvorfor er det så mange som bytter seng så tidlig, om jeg må få spørre..?
Synes det ser så trygt og godt ut oppi sprinkelsenga jeg, og for storebror var det stas nok å ta av ene siden på senga. (han protesterte faktisk mot det første kvelden også, hehe)
Hvis de klatrer ut skjønner jeg det, men ellers er det vel ingen hast..?

Eldste fikk stor seng noen mnd etter hun var 2år
Mellomste fikk når hun var 15mnd, for da klatret hun utav
Mini har akkurat fylt 2år, og sover fortsatt i sprinkelsengen, og den skal han få beholde så lenge som mulig. ;-)

Datteren vår fikk juniorseng nå på søndag, hun blir 3 i juni. Det har gått veldig fint til nå, hun synes det er kjempe stas med ny seng. Og har foreløpig sovet hele natten i sengen sin.

Back
Topp