Ny seng - men hva slags???

carris30

Betatt av forumet
Skal kjøpe oss ny seng :) Gleder meg utrolig masse, har nå en fra IKEA som ikke er særlig god [:@]

Jeg sliter med ryggen og trenger derfor en god seng! Vil gjerne ha kontinentalseng 180 cm bred. Den må ikke være hard, siden jeg er ganske liten. Tenker å bruke 15000-20000 ca.

Noen anbefalinger??

Vi har wonderland Piano[:D] Digg seng... kjøpte den på tilbud til 8000, koster opprinnelig 10000[:)] Jeg får vondt i ryggen av andre senger, men den er gulle god[;)] Og jeg er kresen, jeg plages med ryggen, veldig også[:'(] SÅ den er å anbefale, virkelig[;)] Til og med svigermor som har ryggvondt HVER dag sov godt i den og hadde ikke ryggvondt dagen etter[:D]

vi har en wonderland seng - kosta egenlit godt over 30 000, men kjøpte på tilbud til ca 15 000

Takk for tips :) Noen andre som har forslag??

Vi har en Jensen Kontinental og er super fornøyd. Madrassen er delt i medium fast på min side og hard på mannens side så det kan dere vurdere selv etter behov [:)] Kostet rundt 10000.

Vi har svane exclusive sinsykt god, også for mannen min med prolaps. Kostet 12000, hadde vi hatt litt bedre råd hadde vi kjøpt svane zenit.

Med dårlig rygg hadde jeg absoultt gått for Svane zefir eller zenit. Jeg har solg madrasser i noen år, både Jensen, Wonderland og Svane, men ingen ting måler seg med zefir og zenit. Det er tilbud stadig vekk på forskjellige madrasser, så følg med hos kjedene. Ta deg goood tid til å prøve forskjellige typer, og husk at søvnkvaliteten avhenger av hvor god madrassen er, ikke hva slags farge du får på trekket. (Ja, det er det viktigste for mange...[8D])

Det er tilbud på Svane Zenit og Zefir på Skeidar nå.
Ikke prøvd de selv, men ser mange anbefaler de.

Jeg har Svane exclusive og kan ikke få fullrost den nok.
Anbefaler at du/dere kjøper to enkeltsenger som dere fester sammen og går for en hel overmadrass. Da slipper du å få nedsig i midten og ikke minst så får du en god og stødig ramme rundt alle sider.

Back
Topp