S Stredet Elsker forumet 6 Apr 2007 #1 30 uker passert i dag gitt!!! Det er en deilig følelse! Tenk; bare 10 uker igjen til vidunderet skal komme
30 uker passert i dag gitt!!! Det er en deilig følelse! Tenk; bare 10 uker igjen til vidunderet skal komme
Emba_Larsen Forumet er livet 6 Apr 2007 #5 gratulerer så masse[:)] ja, tide går fort fremover nå[:D] har ikke bestemt meg helt for hvordan termin jeg skal følge jeg[8|] har mest lyst til å følge den nærmeste da[:D][:D]
gratulerer så masse[:)] ja, tide går fort fremover nå[:D] har ikke bestemt meg helt for hvordan termin jeg skal følge jeg[8|] har mest lyst til å følge den nærmeste da[:D][:D]
K Krispo82 Forelsket i forumet 6 Apr 2007 #10 gratulerer såååå masse,, jeg har termin 16,juni så jeg er også ca 30 uker på vei,, ikke lenge igjen '
gratulerer såååå masse,, jeg har termin 16,juni så jeg er også ca 30 uker på vei,, ikke lenge igjen '
S Stredet Elsker forumet 6 Apr 2007 #12 ORIGINAL: Krispo82 gratulerer såååå masse,, jeg har termin 16,juni så jeg er også ca 30 uker på vei,, ikke lenge igjen ' Takk! Se det termin 1 dag før meg! Gratulere til deg også [:D]
ORIGINAL: Krispo82 gratulerer såååå masse,, jeg har termin 16,juni så jeg er også ca 30 uker på vei,, ikke lenge igjen ' Takk! Se det termin 1 dag før meg! Gratulere til deg også [:D]