S shorty86 Gift med forumet 13 Okt 2010 #1 pergo på meg[:@][&o] off håper jeg ikke blir like hormonell som sist.. men merker jeg er like trøtt.. det er såå slitsomt[X(]
pergo på meg[:@][&o] off håper jeg ikke blir like hormonell som sist.. men merker jeg er like trøtt.. det er såå slitsomt[X(]
C chrichri Forumet er livet 13 Okt 2010 #2 [&o] huff... men tenk at d er for noe godt[;)], skal se snart er du trøtt og hormonell for noe annet[;)]
[&o] huff... men tenk at d er for noe godt[;)], skal se snart er du trøtt og hormonell for noe annet[;)]
F Frøken firkløver Forumet er livet 13 Okt 2010 #3 Håper også på dine vegnet på hormonella og trøtthet av helt andre grunner en pergokur snarest [:)]
Tjukkaaa Forumet er livet 14 Okt 2010 #4 JEg krysser alt jeg har for deg shorty![:)] Satser på at dette blir siste kur!
K KathMor Forumet er livet 14 Okt 2010 #5 ORIGINAL: Tjukkaaa JEg krysser alt jeg har for deg shorty![:)] Satser på at dette blir siste kur! Nå er det din tur!!! [:D]
ORIGINAL: Tjukkaaa JEg krysser alt jeg har for deg shorty![:)] Satser på at dette blir siste kur! Nå er det din tur!!! [:D]