Ny rekord

Shauri

Forumet er livet
VIP
Første høneblund startet i dag kl 13:45! Litt av en våken gutt jeg har fått meg denne gangen også :P

Oi, det var jaggu meg sein førstelur:oops: når våknet han idag tidlig da? Her sto Emmeth opp 08.00 og la han ut i vogna 10.00, da var han dautrøtt;)

Vi stod opp 8 i dag. Litt sent til å være oss, men vi var sene i seng også da. Han var kjempetrøtt kl 12, men sovnet ikke selv om han først ble båret i bilstolen i en halvtime mens jeg snakket med hun fra kirken, og ikke i bilen på vei hjem. Holdt på å sovne mens jeg trillet han i vogna i en halvtime etterpå, men våknet HVER eneste gang jeg stoppet å trille.. så da gikk vi heller inn og han fikk go'snake på matta mens jeg spiste lunsj. Så fikk han pupp og da var det sovetid etterpå :P

jøss, han sover ikke bort dagen akkurat :p Hermine trenger første lur ca en time etter at vi har stått opp! Idag har hun vært skikkelig trett men bare sovet 40 minutter til hver blund så har lagt henne oftere enn vanlig, ca hver 1,5.time i stedet for hver 2.time! Jeg bruker å legge henne ut i vogna på trappa og rugger bare på den til hun sovner, da sover hun lengre enn hvis jeg skal gå tur. Er vogna i bevegelse fra hun sovner MÅ den være i bevegelse til hun er ferdigsovet, altså må jeg gå i en time+++ :P Noen ganger setter jeg henne ut, lar henne sove 30 min og så kler jeg på meg og går en tur :)

Vi stod opp 8 i dag. Litt sent til å være oss, men vi var sene i seng også da. Han var kjempetrøtt kl 12, men sovnet ikke selv om han først ble båret i bilstolen i en halvtime mens jeg snakket med hun fra kirken, og ikke i bilen på vei hjem. Holdt på å sovne mens jeg trillet han i vogna i en halvtime etterpå, men våknet HVER eneste gang jeg stoppet å trille.. så da gikk vi heller inn og han fikk go'snake på matta mens jeg spiste lunsj. Så fikk han pupp og da var det sovetid etterpå :P

Oi Oi Oi! Det var jaggu meg en liten utholdende kar får man si! Emmeth sovner etter 2 min i vogna og sover gjerne 2-4 timer om gangen i vogna! Eller i bilen. Sovner der etter 10 min kjøring.. Han er en liten trøttnos da, og veldig glad i og sove:)

Tuppa her er heller ingen sover på dagen lenger, maks to timer tilsammen på hele dagen, før kunne hun sove to til tre timer i strekk.

Oi det er lite m 2 timer bare, for sånne små, men så igjen. Alle babyer er forskjellige:)

Ja det er merkelig, snudde bare plutselig nesten over natten.

Men hun sover mye om natten da, og lenge om morningen, kan sove til 11.00:-)

Oi, det var lenge å være våken! :D

Back
Topp