Ny rekord ell?

~miluna~

Forumet er livet
Hmm.. er det bare vi som er sent ute eller...?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=300343

[8|]

åh hallo!!

Hadde ikke engang fått mensen når jeg var 11 jeg [8D]

Me 2... stakkars vesen.. sikkert mye voldtekt og horeri der nede uff uff

Helt enig, det der var jo sykt da[8|]

ORIGINAL: bast

Jeg er i så fall glad for å være sent ute[8|]

hildrane du,snakk om tidlig da,jeg trodde jeg var tidlig med førstemann,var 20[:D]

ORIGINAL: Tammis

Stakkars jente [:(]

det sier jeg og[:(]

Herregud..... [:(]

Jeg tror den yngste som har blitt mor var 9 år - jeg husker den saken fra - oi, det må vel være tidlig 90-tall det?? Var vel i brasil tror jeg, og hun var kjæreste med barnefaren (jeg tror de var fetter og kusine).. Litt vel tidlig synes jeg!

shit. dette er jo syyyykt.

Jeg tok feil.. måtte søke på nettet, og fant dette;

Den yngste moren i verden som har en bekreftet historie er ei fem år gammel jente fra Ticrapo i Peru, som het Lina Medina. Hun ble født 27. september 1933. Hun fødte en gutt 14.mai 1939 v.h.a keisersnitt. Barnet fikk navnet Gerardo. Gerardo ble oppratt i den tro at Lina var søsteren hans, men han fikk vite at hun var moren hans da han var ti år gammel.
Det ble aldri funnet ut hvem som var faren til den vesle jentas barn.

Det er sykt!!!![:@][:'(]

Verden er syk idag.....[:@]

ORIGINAL: Molsy

åh hallo!!

Hadde ikke engang fått mensen når jeg var 11 jeg [8D]

ikke jeg heller, viste vel knapt hva sex også var[8|]

ORIGINAL: toveli6

Jeg syns ÆRLIG TALT det ikke hører hjemme noen plass..... Syns det der er så sinnsykt vilt at jeg lurer sterkt på hva foreldrene eller hvor de er......[8|] Snakk om tildi debut du.....[8|][:o]
Stakkars jenteunger, mener da hu på 11 og barna hennes......

Nja.. det er neppe en FRIVILLIG debut da. Kanskje er foreldrene meget tilstede (ja, altså, kanskje blir faren hennes bestefar og far?) Kanskje er det en bror, eller en fetter? Det er mest sansynlig snakk om overgrep i alle fall. I et land der de er fattige, de kjenner ingen annen virkelighet. Mora hennes er kanskje misbrukt på samme vis da hun var barn, kanskje er det slik hennes barn er komme til, og de kjenner ikke engentlig noen annen virkelighet, og har ikke så mange alternativer. Hva annet skal de gjøre? En alenemor med små barn, flykte fra familien der dette sikkert skjer? Til hvor? til hva? de lever i fattigdom og er avhengig av familien. Mannen.

Jeg ser ikke bort fra at bestemoren til dette vesle barnet sikkert er yngre enn meg. Da jeg var 11 hadde jeg ikke fått mensen enda nei, jeg var sent ute med den.

Jeg var også heldig nok til å vokse opp uten seksuelle overgrep, slik at det ikke var mulig at jeg kunne blitt gravid som 10-11 åring. Og født i et land der barnevernet er mer utbredt, så OM en ung pike på 10 år skulle få et barn ville hun neppe bli sendt tilbake til å bo sammen med familien der barnets far antakelig også er, slik at det ble et til...

Back
Topp