NY Presentasjonstråd

alder: 27
Bosted: karmøy, rogaland
Sivil status: samboer
Når begynte prøvingen: august 2005
utredning: har barn fra før. har vært på utredning/ul. der alt ser ok ut. prøvt akupunktur og fotsoneterapi uten hell.
 
ORIGINAL: KrepsenErGravid

Alder?
Bosted?
Sivil status?
Når begynte prøvingen?
Utredning?
 



Alder:28
Bor i Østfold!
Jeg er gift
Har prøvd i 2 år nå!
Har et barn fra før,har tatt blodprøver og er på Pergo nå!
 
Alder?
28 år
Bosted?
Hedmark
Sivil status?
Gift
(2 barn fra tidligere forhold)
Når begynte prøvingen?
September 2006
Utredning?
Både meg og han...intet funnet!!!
"Dårlig match"
 
 
slettet *
 
Alder? meg 29 år, han 33 år.
Bosted? oppland
Sivil status? forlovet
Når begynte prøvingen?startet i mars 2006, fikk prøvepause fra legen april 06, godkjenning til fortsettelse å prøve i mai 2009, prøvd siden, er i 21 pp nå.
Utredning? Ja, er ferdig utredet, uforklaring barnløshet, venter på time til AIH
 
Alder: snart 27, mannen er 30
Bosted: Oslo
Sivilstatus: Gift siden 06.06.09
Når begynte prøvingen: Mai 2009 (har vært gravid før med samme mann, men tok abort- så tenkte at det skulle gå like raskt denne gangen også...)
Utredning: Var hos lege for første gang rett før jul, tok blodprøve for å "lete" etter EL i romjulen, og skal ta ny blodprøve 2.-6. dag neste IKM. Mannen har fått rekvisisjon for utredning hos spesialist.

Jeg har uregelmessige sykluser (men ikke for lange: 29- 37 dager), og har ikke klart å finne EL på egen hånd.
 
Alder?
39

Bosted?
Hedmarken

Sivil status?
gift


Når begynte prøvingen?
aug.08

Utredning?
Påvist Endometriose, fjernet en eggstokk og eggleder, han har perfekte svømmere, jeg har alderen imot meg... ;)
 
Alder?
22

Bosted?
Rogaland

Sivilstatus?
Forlovet

Når begynte prøvingen?
Aug.08

Utredning?
nei
 
Alder: 23
Bosted: Østfold
Sivil status: Samboer og kjæreste <3
Når begynte prøvingen: August 09
Utredning: Kjæresten under utredning av sæd, jeg mangler eggløsning [:'(] Fått beskjed av gyn. om å gå ned i vekt for å prøve å få normal syklus igjen.. kan gå flere mnd mellom hver menstruasjon. Har fått en kur med primolut, mensen kom 10 dager etter endt kur. 11 uker etter den kuren kom normal mens. nå venter jeg på ny menstruasjon, for å se om det kan bli normale tilstander i kroppen min igjen [:)] Er 28 dager siden første dag i siste mens Idag..
 
Er mest på ass.befr., men kan da presentere meg her også[:D]
Alder: snart 26
Bosted: Rogaland
Sivil status: Samboer og forlovet
Når begynte prøvingen: Jan/feb 08
Utredning: Samboer har dårlige svømmere, jeg har noe redusert eggmodning. Er i gang med 3.ICSI nå..
 
Alder? 29 ÅR
Bosted? sørlandet
Sivil status? forlovet
Når begynte prøvingen?  sluttet på pillen aug 2009
Utredning? vært hos gyn, alt så ok ut, hormonprøver ok, veldig uregelmessig mens blødninger så får pergo, mannen skal snart til sædprøve..
 
Alder: 31 Bosted: Follo Sivilstatus: gift med han jeg syns er verdens beste Når begynte prøvingen? Jeg begynte å tenke på nr to med en gang jeg fikk mensen etter fødselen i februar 2010. Mensen kom den sommeren men vi begynte ikke å kalle det prøving før ut på høsten, oktober 2010... Utredning: Har vært hos gyn som er spesialist på området. Har fått provera og pergo. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne:-)
 
Alder: 28
Sivilstatus: Samboer
Prøvingen har vel egentlig vart aktivt i ett år nå, men vi har vært ikke brukt prevensjon siden 2009.
Utredning: Skal gå ned noen kg først så skal jeg ta en tur til gyn for å sjekke meg (om en mnd eller noe), men jeg finner ikke el på egenhånd så mye tyder på at den ikke alltid er tilstede...
 
Alder? 84 mod
Bosted?  Sør Trøndelag-Melhus
Sivil status? Gift
Når begynte prøvingen?  for ca 1 år siden
Utredning? Fikk konstantert pcos for 6-7 år siden, Vert på GU intet hormonellt feil ved meg til tross for at TR er her 90% av tiden..Var og leverte nye blodprøver på St.Olav i går og gubben leverte sædprøve så får vi se hva de prøvene sier og venter spent på neste steg videre i prosjekt felles barn(han har to fra før)
Ellers så kan jeg jo nevne at jeg er slanke operert og dem funderer litt i om det har gitt meg forstyrrelse i syklusen  min


 
Alder: 20 Bosted: stavanger/sola Sivil status: forlovet, snart gift Når begynte prøvingen: juni 2011( men rundt 3 år med min x) Utredning: har ikke vært på noe enda, da jeg og min forlover ikke har prøvd lenge nok
 
Alder? 26

Bosted? M&R

Sivil status? Gift

Når begynte prøvingen? juli 2010

Utredning: skal på laparoskopi på slutten av mars.


Drømmen vår!

 
Alder? 34
Bosted? vestlandet
Sivil status?gift
Når begynte prøvingen? 2007(1sa, 1ma, en gutt3 år og så 2 ma etterpå)
Utredning? jepp ingenting galt, diagnose Habituell abort.
 
Alder? 27
Bosted? Bergen
Sivil status? Samboer
Når begynte prøvingen? November 2010
Utredning? Blodprøver, innvendig UL.. skal inn på laparaskopi eller hva det heter 29.03 for å se om det er noe i veien med "stellet" mitt. I mellomtiden går jeg på Pergotime
 
Alder? 23
Bosted? sør trøndelag
Sivil status? gift
Når begynte prøvingen? februar/mars 2011
Utredning? endometriose, skal inn
på ny lap operasjon i høst 2012
 
Alder?
26 år
Bosted?
Hordaland
Sivil status?
Samboer
Når begynte prøvingen?
April 2010
Utredning?
Vært utredet hos gynekolog, kan ikke finne noe galt hos verken meg eller samboer. Har prøvd diverse hormonstimulering, uten hell. Skal bli henvist til IVF i løpet av april. Så da er det bare å VENTE! :)
 
Back
Topp