Ny presentasjonstråd for "født i Desember"!!

Tenkte vi lager en ny introduksjonstråd!? Så kan vi introdusere oss MED gullene våre liksom!?

Sååå...
Skriv en introduksjon av deg,din familie, dine interesser osv![:)][;)]

Jeg kan jo begynne jeg da! [:)]

Jeg heter så mye som Hege! Kommer fra en plass utenfor Tromsø! (Nordens paris! Kjempefin by!)
Ble kjent med min samboer da jeg var 5 år gammel og han var 6, og han ble min stoooore barndoms kjærlighet!
Jeg var ulykkelig forelska i ham i maaaaange år (han så på meg bare som en venn!) [:)] og da vi begynte på samme ungdomsskole klarte jeg å endelig (!) å kapre han da jeg gikk i 9ende klassen!
Så vi har vært sammen i over 5 år nå! Gud det er rart å tenke på! [;)] Men vi er "still going strong", og jeg blir bare mer og mer forelska for hver dag som går!

I november 2006 slutta jeg på p-pillene. Da hadde jeg vært "verpesyk" leeeenge, men sambo trengte litt mer tid på seg! [8D] Vi vet vi er unge, og mange reagerer når vi sier at Tobias er et meget planlagt barn! Selv om jeg bare var 20 når han kom til verden, så følte vi at vi var klare for dette, og ingen av oss angrer et sekund!

Ja, altså.. 13. desember bestemte endelig gutten vår seg for å komme ut å hilse på oss. 3 dager på overtid, og mamman var begynt å bli passe lei..[&:][8D][&:] Etter en laaaang fødsel måtte han til slutt få en liten sugekopp på hodet, og etter det tok det bare et par pressrier før prinsen vår kom til verden!

Han var såklart verdens mest nyyydelige gutt, ingen over,ingen ved siden!
Livet ble plutselig fullkomment, og for hver dag som går elsker jeg ham enda litt mer! Han har beriket livet mitt på en måte jeg aldri trodde var mulig!

Jepp, da vet dere litt om oss...

Slenger på et par bilder...

Er han ikke nyyydelig??

Får vel fortsette her jeg da [:D]

Jeg heter Ingrid, og bor i Bergen, men kommer fra en liten kommune litt lenger sør. Jeg fyller 22 senere i år. Flyttet til Bergen for 3 år siden for å studere, og når eg hadde vært student i ca 2 måneder møtte eg samboeren min tilfeldig ute på byn, vi hadde en date ca 1 uke etterpå og etter det har det vært oss to. Etter litt over et år som samboere fridde han til meg og bare halvannen måned etter fant vi ut at vi var gravide [:D]

Tiden som gravid føltes lang akkurat der og da, og det ble ikke bedre av at jeg gikk 11 dager over tida..hehe..men 21. desember ble det endelig bestemt at Sigurd Johan skulle komme. Og da skjedde det ganske fort! 4 timer etter første ri var han hos oss, og vi hadde aldri sett en søtere baby [;)] 

I dag er vi en lykkelig familie på 3. Jeg er som sagt fortsatt fulltidsstudent, men har heldigvis en snill samboere som har tatt permisjon og som hjelper meg veldig mye. Men eg passer på at han får litt fri fra oss av og til [;)] Til sommeren skal vi gifte oss, og det gleder vi oss til, planlegging er i full gang [:D]

Litt treig, men her er noen bilder av min prins [:)]

Han er kjempenydelig *klar*!![:D]

Får vel nesten fortelle litt om meg jeg å da!
Heter Heidi og kommer fra en liten plass på Nordmøre som heter Surnadal! Jeg blir 26 i mai! Jeg er utdannet sykepleier å har 75% stilling fast som nattevakt på et sykehjem her i kommunen!
Jeg har endelig fått kjøpt meg hus, som ligger i ei lita bygd litt oppe i høyden! Det er et lite småbruk, hvor jeg gleder meg til å få hjem hesten min igjen! Jeg har leid småbruket de 3 siste årene! Men nå ville jeg ha noe som er mitt eget og som jeg kan pusse opp å gjøre som jeg vil med![:D] 
Så der skal jeg og Ine Marie bo alene med hesten min, bikkja mi og en kattepus![:D][:D]
For som mange sikkert vet så er jeg alenemamma for Ine Marie!!
Kan vel si så mye som at hun var ikke planlagt i det HELE tatt, men jeg angrer ikke ett eneste sekund på at jeg valgte å beholde henne! For hun ble unnfanget etter en liten ferieflørt jeg hadde da jeg var på Tenerife på ferie i mars 2007![:)] Å joda, jeg gikk på p-piller å samtidg skjedde dette dagen før jeg skulle ha mensen! Så jeg vet det nå at jeg er veeeldig fruktbar!hehe...Men ihvetfall, gravid ble jeg, å jeg bestemte meg tidlig, at abort var uaktuelt! Jeg skulle klare å komme meg gjennom dette alene!
Å heldigvis så støttet familien min meg og har hjulpet meg noe enormt![:)] 

Den 16 desember valgte lille Ine Marie å komme til verden i kanonfart! Å jeg hadde et par dager før sagt det innpå BV at jeg ville gå til etter nyttår, å var sååå innstilt på å gå over tiden! Det ble ikke sånn gitt![:)]  Fødselen gikk over all forventning, og fikk komme hjem fra sykehuset 3 dager etter fødsel!!
Vi har i tiden etter fødsel bodd hjemme hos mine foreldre, siden det bruker å være en god del snø oppi bygda der jeg har kjøpt hus![:D]
Har faktisk gått over all forventning å bo hos foreldra mine også, vi går skikkelig godt overens, å de har vært til kjempestor hjelp!!  

Å jeg må si at det å bli mamma er det største jeg har opplevd!! Ine Marie betyr alt for meg å er selvfølgelig den fineste jenta i verden!!! [:D]  Legger ved noen bilder av prinsessa mi![:)]

Da får jeg fortsette da[:D]

Heter Marthe og er 25 år, oppvokst i Lillestrøm, men bor i dag like ved Sørumsand i nybygd hus. Her bor jeg med min datter Pernille på snart tre, samboer og lille Philip Leander.
Er utdannet vernepleier og jobber som fagansvarlig på en bolig med 12 utv. hemmede. Har tatt videreutdanning og begynner på mastergradsstudie til sommeren.

Traff samboeren min i 2001 og vi jobbet sammen i ett år hvor vi begge var samboere og bare var veldig gode venner..på en mnd gikk vi begge fra våre daværende samboere. Vi hang da mye sammen, festet, reiste, ble kjent med hverandres venner og kooooste oss- kunne prate om alt og hadde det topp. Har jo hele tiden vært forelska i han og han i meg, men vi turte liksom aldri si det..så jeg fant med en ferieflørt på nesodden den sommeren , noe som resulterte i at sambo ble helt fra seg og fortalte at han elsket meg, ønsket seg barn med meg, og ville at vi skulle flytte sammen- og ENDELIG sa han det..jeg ble jo helt fra meg og stakkars ferieflørten min ble fort glemt.. Vi kjøpte leilighet sammen to uker etter og har vært sammen i snart 6 år..og har det helt topp- kunne ikke tenkt meg en annen mann[:D]

Og med to flotte barn og fint hus så har jeg alt jeg kunne ønske meg.

Hei jeg heter Jeanett og er 23 år og bor på Morgeina ikke langt fra Gardermoen. Jeg er oppvokst i en liten bygd som heter Spydeberg. Sikkert mange som har hørt om det pga Petter Solberg. Så ikke alle kan skyte av det at dem har hatt samme engelsk lærer som han. Hehe. Så det sier seg selv hvor god jeg er i engelsk. Jeg er samboer og forlovet med Kjetil som er 21 år. Han er oppvokst i Oslo. Men flyttet til Eidsvoll for noen år siden. Vi traff hverandre på Lanzarote sommern 2004. Det var da en ferieflørt trodde vi begge. Men det var føre følelsene virkelig kom. Ikke alle ferieflørter varer så lenge, hehe.
Vi kjøpte leiligheten i januar i fjor. Men nå er den ute for salg. Vi har lyst på hus. Men får vi ikke det vi vill ha så selger vi ikke. For vi trenger ikke å flytte med det første. Ikke føre om 3-4 år når neste mann kommer og at dem etter hvert blir litt store og kanskje ikke vill delerom med hverandre.

Vi fikk vår nydelige datter 19 desember. Hun heter Maiken. Og er vår øyesten. Hun er veldig lik sin far. Vi har begynt og tenke på nr 2. Vill prøve og bli gravide igjen i slutten av året.
Maiken er veldig planlagt for å si det sånn. Vi prøvde i nesten 2 år. Men det kan sikkert ha mye og gjøre med vekta mi. Har tilsammen nå på 2 år godt ned 78 kg! Er ganske så stolt av det. Men jeg har fått slankeoperasjon. Men jeg takker gud for at jeg fikk det. Livet mitt ble ett nytt ett.

Det jeg driver med er og være sammens med Maiken og Kjetil. Venner og familie. Er mye ute sammens med venniner på barnevogn kafebesøk som vi kaller det. Ellers så er vi veldig bil intrisert. Samboeren min har drevet med bilcross. Noe jeg skulle ha begynt med i fjor. Men da fant jeg ut at jeg var gravid så da ble det stopp for det. Men i år så prøver vi på nytt!

Er det noen som lurer på noe så er det bare og sende en privat meld! Bare koselig det!

Tittit... Da er det oss!
Jeg er 26 år, kommer egentlig fra Drammen, men bor nå i Lier (den grønne nabokommunen). En gang begynte jeg på en utdannelse, men etter et ganske langt pauseår(!) jobber jeg nå som butikksjef i en nillebutikk.
Samboeren min er fra Vestby,og vi møttes for elleve år siden, da var vi sommerflørtende på speiderleir i tre uker. Etter dette har vi hatt kontakt jevnlig, uavhengig av om vi har vært i forhold på hver vår kant eller ikke. Fast har det vel vært at vi begge hver gang har hatt den kriblende følelsen når vi har sett hverandre. For cirka fire år siden var vi "sammen" i et års tid, men pga arbeidsituasjon gikk det mer eller mindre over av seg selv..inntil vi gjenopptok kontakten ca i januar 2007. Han flyttet til meg i Lier nesten umiddelbart (jeg måtte bare kaste ut han jeg bodde sammen med da først;)), og i slutten av mars ble jeg gravid...og når noen spør  oss om det var planlagt sier vi "nei, men det var heller ingen som på noen måte prøvde å forhindre det"
Idag har vi bodd sammen i det koselige røde huset vårt i over et år, og fått en nydelig datter! Hun kom til verden den 19. desember. Fødselen ble satt igang etter at vannet gikk, og var lang og hard. Men min kjære var en fantastisk støtte, og det at lille Tiril kom til verden er det beste vi noen gang har opplevd.

Hei :)
Jeg heter Ann Kristin og er 18år gammel.
Jeg traff min kjære samboer da jeg var 15år og vi ble samboere for 1 1/2 år siden :)

Da jeg var 17år ble jeg gravid, ikke akkuratt planlagt nei, men veldig ønsket fra min side, så abort var helt uaktuelt!!

Den 1 August i uke 19 var det tid for Ultralyd og det var da det store sjokket kom, for på skjermen var det nemlig 2 små babyer :)
Tok en god stund før det gikk opp for meg og det gikk vell ikke opp for meg før jeg hadde barna i armene :)

Den 13 Desember, 3uker før termin gikk vannet og guttene ville ut, så ambulansen kom å hentet meg og fikk kjørt meg til sykehuset.
Etter 5 timer med rier fikk jeg endelig komme inn til operasjonsrommet for å ta keisersnittet som jeg hadde ventet på... og kort tid etter var ungene ute og fikk hilse på oss :)

Verdens herligeste gutter

Hei hei!!

Jeg heter da Ida og er 25 år. Jeg er egentlig fra Kr.sand, men bor i Porsgrunn, kjøpte hus der 2-3 måneder før snuppa kom. Så vi slet og strevde ganske mye for å få det meste fint ferdig før vesla kom! Hehe, må bare le, når jeg tenker over hvordan jeg slepte meg framover på gulvet når jeg malte gulvlister, med DEN kulemagen[:D] 

Jeg og pappan til Bella møttes i 1999, men ble ikke sammen før halvannet år senere. Hadde mye kontakt på telefon før det.. vi bodde 3 timer unna hverandre. Vi hadde et avstands forhold i 10 mnd før jeg flyttet opp til han. Det beste valget jeg har tatt i mitt liv! Ikke angret et sekund! Når vi hadde vært sammen i 2 år - jeg var da 20 og han 25 - fant vi ut at jeg skulle slutte med pillen. Jeg visste da at jeg kunne ha vansker med å bli gravid, men var jo ikke helt sikkert.. Men vi tenkte at ble vi gravide så ble vi det.. Men hele 4 år senere med mye legehjelp/kontroller klarte vi til slutt å bli gravide med prøverør. Så hun er nøye planlagt! Har alltid sett for meg at vi skulle få en jente, så navnet hennes har vært klart LENGE!!!

Vesla kom til oss den 9.des, 1 uke før termin. Jeg var absolutt ikke klar den kvelde[:D] Husker jeg satt meg klar ned i stolen for å se Harry Potter sammen med min kjære. Og jeg hadde hamstret inn MASSE sjokolade[:D] Men jeg fikk ikke sett film og heller ikke rørt noe av sjokoladen[:(][:D] Men vi fikk jo oppleve et mirakel den natta da[:)] En helt sinnsyk følelse! Hun kom ut 4,5 timer etter første ri og 5,5 timer etter at vannet hadde gått. Så alt skjedde veldig fort!

Jeg har hatt en litt tøff start som mamma, pga litt barsel depresjon.. Men har fått utrolig stor hjelp fra mammaen min! Og ikke minst min kjære! Mi mor har nå bodd her noen uker, og kan bli så lenge jeg trenger ho[:)] GLeder meg til jeg kan klare å være alene med snuppa uten å få så store nedturer. Jeg elsker jo henne tross alt over alt på denne jord! HUN ER DEN BESTE!!!!

jeg heter Maria! blir 23 år i april og kommer fra en plass rett utenfor Ålesund.
jeg traff min kjære sambo for litt over 5 år siden. var ute å spiste middag sammen med en venninne, typen hennes hentet oss etter det for vi skulle en liten tur på byen. han hadde med en kompis..(min sambo)
jeg ofret ikke stakkaren et eneste blikk for jeg hadde det veldig bra som singel[:)] så stakkaren fikk slite litt med å få meg på kroken.. det klarte han å vi har vært sammen siden[:)]

i 2003 var jeg med sambo da han skulle opperer hjertet sitt, det var passe tøft å se for en 17 åring! og da han skulle dra hjem fra sjukehuset fikk han hjerteinfarkt og datt vekk rett forran tryne på meg!
men det gikk bra til slutt![:)]
en novembernatt i 2004 fikk vi vårt første mirakel, Even. han vart født for tidlig og døde etter 6 dager.[:o] etter det slet jeg lenge!

så våren 2007 fant vi ut at vi ville prøve oss på en til, og det skjedde ganske med engang! så da jeg satt hos legen min og testen forran meg var positiv var legen min omtrent like gira som meg tror jeg![:)]

jeg var sykemeldt det meste av sv.skapet og måtte ta det veldig med ro slik at Jonas skulle bli lengst mulig i magen min!
(livmorhalsen min er svak og begynnte tidlig å sige. neste gang setter de på en seklasj)
så da jeg endelig fikk treffe Jonas hadde jeg båret han i 38 uker![:)]*veldig stolt*
(legen forberedte meg på å gå maks 32-34 uker..)

nå koser vi oss sammen med vår skjønne lille Jonas![:)][:)]

jeg er veldig overbeskyttende tror jeg... men jeg vet så inderlig godt hvordan det er å miste det mest dyrebare en har..!

skal ut på tur..

Siden jeg har nytt nick, så får jeg kanskje gi en litt bedre presentasjon her :) Tidligere Bella79, nå Lindamor79 . Heter Linda og bor i Porsgrunn. Er gift på 5. året og har to herlige døtre. Nora 04 og Vilde 07.
Vilde kom i et heidrag 5. desember, 9 dager føre termin. Fødselen var overstått på 20 minutter. Helt forferdelig, men absolutt verdt det i ettertid. Hun er nå blitt ei lita snuppe på 10 uker, og smiler dagen lang. Og storesøsteren er heltinnen hennes. Hun lyser opp bare hun hører stemmen hennes.
Jeg har så smått kommet i gang med trening igjen. Driver å trener meg opp i pilates, step og aerobic. Er pilatesinstruktør.
Ellers jobber jeg på en lindrende enhet for alvorlig syke og døende til vanlig.

Vi kjøpte oss et gammelt hus i juni, og jobber intenst med renovering av det. Så der går det meste av min ledige tid nå. Ellers er jeg ute og triller lang turer nesten hver dag, og storkoser meg som tobarnsmor:)

Hei, jeg heter ******(slettet navnet, siden mitt navn og er veldig sjeldent, kun 30 i norge heter det) og er 22 år, bor på en fin øy som heter Askøy, som er 20 min med bil fra bergen sentrum. Jeg har 2 små gutter, kasper eliah på 3 år, og oliver på snart 3 mnd[:)] 

Jeg har vært sammen med samboer siden jeg var 17 år, og han var 18, så nå har vi vært sammen i 5 år!  Jeg er ikke utdannet noe, har kun videregående yrkesfag, mangler læretiden, så skal kanskje i lære på hansa til høsten[:)]  Samboer er førskolelærer.    Han er verdens beste pappa, steller og styrer med barn og leilighet hele dagen! Jeg er virkelig heldig som har han og mine 2 barn. Man skal huske på å ikke ta ting for gitt, hadde ikke klart meg uten de. 

Og være mamma er så utrolig fint[:)]

Jeg heter Maria og er 28 år og bor i Horten. (Vestfold)
Jeg møtte samboeren min i 2004, men jeg var ikke interessert i noe forhold da, ville være singel og dessuten var han jo altfor ung![;)] Han er 5 år yngre enn meg, men han ga ikke opp og sto på i noen mnder for å få meg interessert. Når han nesten hadde gitt opp så fant jeg plutselig ut en dag jeg traff han at jeg faktisk var forelska i han! Siden den dagen har vi vært sammen, i litt over tre år nå[:)] 

I januar for ett år siden var vi på romantisk tur med color fantasy, og da spurte han meg om jeg ville slutte på pilla og få barn med han. Jeg begynte å gråte av glede midt i den fine restauranten..[:)] Jeg hadde vært klar en stund, men maste ikke på han fordi han var jo ganske ung.

Så allerede etter en mnd ble jeg gravid! Hadde et kjempefint svangerskap uten noen plager eller problemer[:)] 3.desember kom jenta mi til verden, en lang og hard fødsel men som jeg klarte uten smertestillende[:)] Og det var så absolutt verdt alt sammen, for jeg har også fått verdens nydeligste lille jente! Er så glad i henne[:)]

Jeg Heter da Trine er 19 år og kommer og bor i Trondheim. Jeg møtte min samboer januar 2006 men den endelige datoen ble 6.6.06 forlovet oss og flytta sammen i september 2006 og har bodd sammen siden, vi planla ikke barn men var åpen for det, så det tok et år uten p piller før vi fikk verdens beste gave=) ellers så skal jeg begynnte på nytt med skole nå og skal bli barne psykolog=) ellers så elsker jeg og lage mat, har gått kokkeskolen men avslutta forsi jeg liker og lage mat men ikke under press, liker og lage nye matretter og ønsker som hobby og lage min egen kokebok=) elsker og synge,elsker alt det meste av musikk og er glad i og tegne og holder på med litt hobbyarbeid som strikking o.l.. men nå er jeg veldig opptatt med vennene mine og familie, mest av alt elsker jeg og oppdra min lille prinsesse som jeg elsker mer enn alt annet=)

La oss si jeg heter Olga (vil ikke si hva jeg heter for det er bare noen og 60 i Norge som heter det)[:D], jeg er 22 men blir 23 sener i år!

Jeg bor på sunnmøre, har en samboer som er dugandes til det aller meste bortsett fra bleiebytting[8|], en sønn som blir to år i april og ei veldig søt prinsesse som er født des 07[:)] 

Dagene mine består av å tørke bæsj, amme og springe etter rampegutten min, samtidig som jeg koker poteter og prøver å få fiskegratengen ut av fryser`n som alltid er stappfull.

Vi har to biler, en audi stasjonsvogn og en Vw multivan, et hus med 3.etg, og lever vel egentlig et a4-liv. Eneste jeg mangler er bikkje og et hvit gjerde rundt huset [:D] 

hei,jeg heter Sandra og er 21år. jeg kommer fra Bergen men har bodd i drammen det siste året for å gå i lære somm kokk.
jeg traff samboeren min på en firma tur for 2 og et halvt år siden og etter den helgen har det vært oss to[:)] i august 2007 kjøpte vi oss leilighet i drammen og julaften(2 dager etter natalie kom) forlovet vi oss[:D]
Natalie var ikke planlagt, jeg gikk på p-pillen men de funket visst ikke[&:] så påsken 2007 ble jeg gravid og deter den beste overaskelsen jeg noengang har fått[:D]
jeg stortrives med å være mamma og sambo er verdens beste pappa
til lille gullet vårt[;)]

Jeg heter Tonje, er 25 år, gift med verdens beste mann, og vi har to herlige gutter. Minstemann kom på selveste julaften, og er en kjempe skjønn liten god gutt som er blid og fornøyd hele tiden. Storebror blir 6 år til høsten, og skal begynne på skolen, noe han gleder seg veldig til![:)]
Vi bor i en tomanns bolig på ei øy 10 minutter fra Ålesund, og vi venter på nye huset vårt som etter planen skal stå ferdig til sommeren. Vi er begge født og oppvokst her.
Jeg har visst hvem min kjære er siden jeg var 13-14 år, men vi har vært sammen siden 2000, altså blir det 8 år i år. Sommeren 2006 giftet vi oss, det var en fantastisk dag, en av de tre lykkeligste dagene i livet mitt, selv om dagene da guttene mine ble født topper alt!!

Jeg elsker å være mamma mer enn noe annet, og er så takknemlig for guttene mine... Jeg mistet mellom de to, MA i uke 12, så det siste svangerskapet mitt var litt preget av bekymringer, men nå er jeg verdens stolteste mamma til to!![:)][:)]

Legger med et bilde av den store dagen vår, men det er bare at bilde tatt av bildet på veggen, så kvaliteten er så som så....

Hei og hå!
Jeg heter Anna Margrethe,25 år og er samboer med en herlig mann som jeg møtte sommeren 2005. Vi er i ferd med å kjøpe 2.-og 3. etasje i mine foreldre sitt hus, så vi er ganske heldige som har besteforeldre og ivrige barnepassere i 1.etasje... [:)] jeg slutta på pillen sommeren 2006, ikke fordi vi skulle prøve å få barn, men fordi vi ville finne alternativ prevensjon...Også fant vi ut at om jeg ble gravid imellomtiden så gjorde det ingenting...he he[:)] men nesten et år etter hadde vi fremdeles ikke funnet noe prevensjon og jeg var ikke blitt gravid. Så da bestemte vi oss for å prøve på skikkelig! Og før vi viste ordet av det, så var jeg gravid! Helt fantastisk! Vi ble naturligvis kjempeglade og svevde på skyer gjennom hele sommeren og høsten...Og med termin 13.januar var jeg inntilt på å ta det ro i jula slik vi kom oss over til det nye året...Men småen i magen hadde andre planer...Natt til 30.november begynte riene og vi ble sendt med sjukebil til Haukeland i Bergen (bor ca 1.time unna), og 1.desember kom lille Emil til verden! [:)][:)] Verdens nydeligste lille gutt! Vi ble forelsket med det første! Tross i at han kom 6 uker for tidlig var han i kjempeform, og det er han fremdeles! Med en så fin første luke i desember, var dagene som kom veldig lykkelige! Og jeg fant ut at desember var en veldig fin mnd å føde på! He he...[:)] Masse god julemat! ! Emil er det beste som har skjedd oss, og nå gleder vi oss til alt om skal skje framover...[:)][:)]

Heihei

Jeg heter Janita, er 23 år og bor i Bergen. Her bor jeg sammen med min herlige samboer og verdens nydeligste datter Natalie.

Jeg har vert sammen med min samboer i 4 år. Vi flyttet i lag høsten 2004. Året etter kjøpte vi oss leilighet sammen. Nå etter vi fikk et barn merker vi at det er litt liten plass til tre her. Til sommeren er min samboer ferdig med studiene, så da flytter vi til østlandet. Ser virkelig frem til å få litt større hus.

Vi bestemte oss for å prøve å få barn høsten 2006 og i mars fikk vi positiv graviditetstest. Natalie kom til verden 8 desember, 11 dager etter termin.  Det var en tøff fødsel, men alt ble jo glemt når jeg fikk vår nydelige prinsesse i armene. Nå er vi en lykkelig famile på 3. Må virklig si at jeg elsker å være mor. Det er helt fantastisk.

Det var litt om oss :D

må vel skrive litt jeg og da[:)]
jeg heter Lotte, og er fra Lørenskog, men bor nå i Lillestrøm, (rett utenfor oslo). jeg er 25 år, og bor sammen med min kjære Andrè og lille Amina, i en koselig leilighet med stor hage.

jeg har jobbet mange år i utelivsbransjen, og det var her jeg traff min kjære. vi jobbet i samme bar i rundt tre år før det ble noe mellom oss. vi hadde begge forhold på hver vår kant, og var egentlig bare gode kolleger.
jeg var ute på jorden rundt reise hele vinteren 2005, og da jeg kom hjem i mai tider, og møtte han igjen på jobb, var det første han sa til meg "jeg har blitt singel!!!" det hadde faktisk jeg blitt iløpet av vinteren også, så DETTE måtte jo feires[:)]
vi avtalte å ta en fest noen helger senere, og jeg og en venninne troppet opp på vorspiel i leiligheten hans, det ble tur ut på byen og litt alkohol, og den kvelden endte jeg opp på nachspiel hos han, og etter det var vi vel så og si sammen

ellers har jeg siste 2 årene jobbet i barnehage og hatt ansvaret for kostholdet der. jeg har også jobbet mange år i hjemmesykepleien, itillegg til jobben som bartender.
fra vinteren 2002 ble jeg bitt av reisebasillen, og startet med disse fantastiske turene mine til bl.a Asia og Australia.
jeg jobbet som mannen med ljåen hele våren, sommeren og høsten , og var borte i 4-5 mnd hvert år. fantastiske opplevelser, og ikke minst har jeg møtt mange fantastiske mennesker fra hele verden.
dette var noe av det jeg fikk mest panikk over, når jeg fant ut jeg skulle bli mamma, at jeg aldri skulle få reise sånn igjen[:o] men har nå funnet ut at det er da ikke noe problem å dytte barna i ryggsekken[;)]

i oktober 07, mens jeg var tjukk og sur, fridde min elskede til meg, uten at jeg hadde noen som helst anelse.
vi kommer til å gifte oss i Spania, sommeren 2009.

og sist men ikke minst,  lille amina kom til verden 3.desember etter en del rie nålestikk i ørene mine kvelden før (det funket[:)])
hun var halvveis planlagt, da vi sluttet på p- piller i februar 07, og tenkte at skjer det så skjer det... DET SKJEDDE![:)]
fødselen gikk veldig fint, og var over på en natt.
Amina er helt fantastisk, og har både mamman og pappan sin godt surret rundt lillefingeren[:)]

det var vel detaljert nok om meg[:)]

Back
Topp