må vel skrive litt jeg og da[:)]
jeg heter Lotte, og er fra Lørenskog, men bor nå i Lillestrøm, (rett utenfor oslo). jeg er 25 år, og bor sammen med min kjære Andrè og lille Amina, i en koselig leilighet med stor hage.
jeg har jobbet mange år i utelivsbransjen, og det var her jeg traff min kjære. vi jobbet i samme bar i rundt tre år før det ble noe mellom oss. vi hadde begge forhold på hver vår kant, og var egentlig bare gode kolleger.
jeg var ute på jorden rundt reise hele vinteren 2005, og da jeg kom hjem i mai tider, og møtte han igjen på jobb, var det første han sa til meg "jeg har blitt singel!!!" det hadde faktisk jeg blitt iløpet av vinteren også, så DETTE måtte jo feires[:)]
vi avtalte å ta en fest noen helger senere, og jeg og en venninne troppet opp på vorspiel i leiligheten hans, det ble tur ut på byen og litt alkohol, og den kvelden endte jeg opp på nachspiel hos han, og etter det var vi vel så og si sammen

ellers har jeg siste 2 årene jobbet i barnehage og hatt ansvaret for kostholdet der. jeg har også jobbet mange år i hjemmesykepleien, itillegg til jobben som bartender.
fra vinteren 2002 ble jeg bitt av reisebasillen, og startet med disse fantastiske turene mine til bl.a Asia og Australia.
jeg jobbet som mannen med ljåen hele våren, sommeren og høsten , og var borte i 4-5 mnd hvert år. fantastiske opplevelser, og ikke minst har jeg møtt mange fantastiske mennesker fra hele verden.
dette var noe av det jeg fikk mest panikk over, når jeg fant ut jeg skulle bli mamma, at jeg aldri skulle få reise sånn igjen[:o] men har nå funnet ut at det er da ikke noe problem å dytte barna i ryggsekken[;)]
i oktober 07, mens jeg var tjukk og sur, fridde min elskede til meg, uten at jeg hadde noen som helst anelse.
vi kommer til å gifte oss i Spania, sommeren 2009.
og sist men ikke minst, lille amina kom til verden 3.desember etter en del rie nålestikk i ørene mine kvelden før (det funket[:)])
hun var halvveis planlagt, da vi sluttet på p- piller i februar 07, og tenkte at skjer det så skjer det... DET SKJEDDE![:)]
fødselen gikk veldig fint, og var over på en natt.
Amina er helt fantastisk, og har både mamman og pappan sin godt surret rundt lillefingeren[:)]
det var vel detaljert nok om meg[:)]