Ny prøve i morgen, spent!!!

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Skal ta ny hcg prøve i morgen, tok forrige i går. Er SÅ spent på om det er stigning.. Får man svar på prøvene samme dagen?

Masse lykke til:-)
jeg skal også ta ny prøve i morgen, her må jeg vente noen dager på svar, regner med de er klare når jeg skal til legen på fredag, var hvertfall klare på like mange dager forrige uke.

Grunnen til dette er fordi jeg bor i trøndelag, de sender prøvene med bilbud ned til Oslo på ettermiddagen også analyseres de der, sikkert dagen eller 2 dager etter.

det blir spennende! og håper så inderlig for deg at den har steget fint:) Tror ikke man får vite det samme dag...

Lykke til:)

Takk for det. :-) Legen på sykehuset skille ringe meg når hun hadde resultatet, jeg er så spent! Må nok gå med tlf på meg HELE tiden :-)

Håper hun ringer raskt da og at det er en god stigning:-)

Hvor lang tid det tar før man får svarer kommer an på hvor man tar prøven i forhold til hvor laboratoriet er.
Tar tok på legekontoret her, da skulle det egentlig gå to dager, men var heldig og fikk svar dagen etter. Tok en gang på sykehuset, fikk da svar noen timer etterpå.

Så spennende :D

Jeg får bestandig svar morran etter jeg tar prøven :D

Tok prøvene på sykehuset. Den siste i dag kl 1. Ringer i mårra form. om jeg ikke hører noe på morgenen!

Fått svar??? :)

Back
Topp