Ny parfyme!

evaa

Glad i forumet
[:D] Jeg har fått ny parfyme... Den heter GULP! Noen fler som har den;) he he

mmmmm... goe goe lukta syns eg :)

Åååh, ja! Den har jeg også og den er ufattelig god :-D Når jeg driver å sniffer litt på meg selv og da slår den deilige parfymen ut.. Min favoritt parfyme så langt [:)] Har hørt den skal være en mannemagnet også !! YES [:D]

Og jeg som faktisk trodde du hadde funnet en ny herlig parfyme som IKKE luktet gulp
Jaja, slik er det vel!
Den har blitt en bestselger![;)]

Jeg har gjort et BOMKJØP, for min parfyme lukter tran-gulp!

ORIGINAL: Ijea

Åååh, ja! Den har jeg også og den er ufattelig god :-D Når jeg driver å sniffer litt på meg selv og da slår den deilige parfymen ut.. Min favoritt parfyme så langt [:)] Har hørt den skal være en mannemagnet også !! YES [:D]

det har ikke jeg merket noe til enda... Håper den snart gjør virkningen sin ;)

ORIGINAL: evaa

ORIGINAL: Ijea

det har ikke jeg merket noe til enda... Håper den snart gjør virkningen sin ;)

Ja, jeg også! Jeg venter i spenning men hjelper kanskje ikke sitte inne hele dagen, må jo ta noen turer ut slik at de kan få luktet på den deilige parfymen [:)]

Hahaha har vel ikke et eneste plagg uten trur jeg[:'(] Er så digg atte!

Bestselger!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Jepp har den jeg å, å stadigvekk blir det spruta litt i håret og ned i kløfta o.s.v og nesten alltid etter at hu mor er nydusja

ORIGINAL: yahoo83

Jepp har den jeg å, å stadigvekk blir det spruta litt i håret og ned i kløfta o.s.v og nesten alltid etter at hu mor er nydusja

Back
Topp