Ny på juli-forumet, sniker fra august

Velkommen hit! Og gratulerer så mye med tvillinger :):love7
Jeg har to jenter fra før av og venter lillebror i juli :Heartblue

Hei på deg [emoji106][emoji28]
Henger her jeg også (i tillegg til august), hyggelig at du også har en fot inn her :)

Yaay flere "kjente" :happy: hvordan går det med dere? Masse besøk hos jordmor og lege på dere og? :hilarious:

Joda, magen vokser raskt nå [emoji173] bevegelsene er MYE tydeligere også - superkoselig [emoji7]
Ferdig med svangerskapskurs, ammekurs imorgen og fødselsforberedende samtale på mandag - så her får det fremover [emoji3] og jordmor/lege eller UL ca annenhver uke Dere da?

Joda, magen vokser raskt nå [emoji173] bevegelsene er MYE tydeligere også - superkoselig [emoji7]
Ferdig med svangerskapskurs, ammekurs imorgen og fødselsforberedende samtale på mandag - så her får det fremover [emoji3] og jordmor/lege eller UL ca annenhver uke Dere da?
Her og, syns jeg har gigamage :hilarious: Har to kvelder igjen på kurs, amming og fødselforberedende. Foreløpig ikke så tett mellom legetimene, men fra neste uke er det vel ca annenhver uke før det blir hver uke fra uke 33 ca:) Deilig at det går fremover, men har blitt så glad i å være gravid at jeg tror jeg kommer til å savne det :hilarious:

Back
Topp