Ny på juli-forumet, sniker fra august

lørdagsbarn

Glad i forumet
Hei alle! :happy: Jeg har termin 8/8 - men siden jeg venter tvillinger har jeg fått beskjed om at jeg blir igangsatt senest uke 38 (hvis de ikke har kommet av seg selv allerede da). Og da blir de jo juli-barn :happy:
Så kom til å tenke på at tross for at august forumet har vært "min" plass her inne, kan jeg kanskje bli kjent med noen av dere juli-mammaer også :)
Førstegangsgravid med toeggede tvillinger, en gutt og en jente. Fra det blide sørland :D

Velkommen hit, og gratulerer med tvillinger på vei :) juli-forumet er også veldig koselig!

Jeg er gravid med nr to, og blivende storebror er 1,5 nå. Gleder oss til å møte lillebror om bare noen få uker :D

Velkommen til oss! Jeg og sambo venter vår første, ei lita jente , i midten av juli. Jeg bor på Vestlandet nå, men kommer fra Sørlandet:welcome

Velkommen! Og gratulerer med tvillinger[emoji4] Jeg er også førstegangs og fra sørlandet! Venter ei jente[emoji4]

Velkommen hit, og gratulerer med tvillinger på vei :) juli-forumet er også veldig koselig!

Jeg er gravid med nr to, og blivende storebror er 1,5 nå. Gleder oss til å møte lillebror om bare noen få uker :D
Takk :) Ja ser noen kjente "fjes" fra august her og ;) Så spennende, lykke til med fødsel og familieforøkelse :)

Back
Topp