Ny på forumet (:

High_Voltage

Betatt av forumet
Eller, helt grønn er jeg vel ikke. Jeg var medlem i August 2009 gruppa, da jeg gikk gravid med min sønn, men jeg regner med litt forandringer har inntruffet siden den gang.

Nå er jeg da altså på vei med nummer to, uvisst både det ene og det andre. Etter mitt regnestykke 6+4, etter ukeindikator på test over 5 uker, etter UL på legekontoret rundt uke 4. Kjempetrivelig å være uvitende ettersom jeg er i den "heldige" situasjonen hvor jeg ikke vet hvem faren er, og jeg skammer meg over å innrømme det. Men når sant skal sies, så var det min store flørt og forelskelse jeg drev på med før kjæresten jeg har nå dukket opp, så jeg vil ikke ha det på meg at jeg farer rundt, selv om jeg er i denne situasjonen. Akkurat fått ny lærlingeplass i boks, og oppdager at jeg har fått en velsignelse, mange pinner som peker mot at jeg ikke burde fullføre dette svangerskapet, men jeg har da altså ikke det som trengs for å kunne gjennomføre en abort, så jeg har i det små begynt å glede meg over kroppens forandringer og jeg ser frem til en koselig tid.. <3

Gratulere med spire på vei tross litt kjedelige omstendighetar rundt unnfangelsen;) Men, men blir nok så bra likevel skal du sjå! Masse lykke til på ferden mot eit nytt lite vidunder! :)

Gratulerer med den nye spira :) Vanskelig situasjon, men åpenhet er sikkert en viktig nøkkelfaktor her. En test når babyen kommer er uansett det eneste som kan si sikkert hvem som er pappaen. UL gir en pekepinn, men den er sannelig ikke 100 prosent. Håper du nyter svangerskapet på tross av utfordringene du har :)

Back
Topp