Ny på forum

Reneech

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er "helt" ny på forumet (har sniktittet på innlegg og div i to måneder nå, hihi. Men jeg har lyst til å være litt mer aktiv og skjønne litt mer av hvordan jeg bruker forumet. Hva er dette med skjulte forum for de som har termin i mars? Jeg forstår generelt lite av hvordan det funker her inne, mulig jeg bare er mindre intelligent! Haha. Er det noen som kanskje kan hjelpe meg med å komme igang så jeg kanskje forstår litt mer? :-)

Hei!

Velkommen hit! :)

Jeg ser du har klart å skrive et hovedinnlegg? Da har du kommet langt bare der. :)
Ellers er det nå bare å lese og svare på innlegg av andre forumbrukere.
Blant topptrådene finner du terminlisten og "Våre viktigste tråder", som også inneholder kjekk informasjon ift svangerskap o.l.

Skjult forum er noe du kan melde deg inn på når du har blitt litt mer viderekommen. Det er kun for oss mars-jentene (de andre terminforumene har sine egne).
Kriteriene for å få tilgang er:
*Eget nick
*Må stå på terminlisten
*Må ha minimum 50 innlegg inne på mars-forumet (ikke totalt på hele forumet).
Dette er for at det kun skal være oss som er aktive innad gruppa som får tilgang. Vi vil ikke ha nysgjerrige snikere :P ;) hehe..!

Hvis det er noe mer du lurer på er det bare å spørre :)

Velkommen :) jeg var og ny forumbruker da jeg kom inn hit. Du lærer fort skal du se ;) Om du lurer på noe må du bare spørre det er mange gode hjelpere her inne :)

Velkommen :)

Velkommen !! Jeg begynte som forumbruker i august (2014), og ser at de 50 innleggene kommer raskt bare du er litt interessert :-) Har nylig hatt mulighet til å se det skjulte forumet, så kjenner meg litt igjen i spørsmålene dine.

Back
Topp