lulumine Forelsket i forumet 12 Jul 2006 #1 fikk ny termindato igår på ul.. 4.desember[:)] så hei alle desemberjenter
pusi82 Gift med forumet 12 Jul 2006 #2 hei ikke dina! har vist havna her jeg å... ul termin den 1 desember. mens termin 19 november, så jeg blir på begge...
hei ikke dina! har vist havna her jeg å... ul termin den 1 desember. mens termin 19 november, så jeg blir på begge...
susanneto Forelsket i forumet 13 Jul 2006 #5 velkommen hit!! ORIGINAL: Ikke Dina... fikk ny termindato igår på ul.. 4.desember[:)] så hei alle desemberjenter
velkommen hit!! ORIGINAL: Ikke Dina... fikk ny termindato igår på ul.. 4.desember[:)] så hei alle desemberjenter
S Smukka Glad i forumet 14 Jul 2006 #6 Heihei Ikke Dina[;)] Velkommen skal du være!!! Ser vi har termin på samme dag?!?! Så spennende!!! Fikk du vite hva det blir? Vi år oss en liten Prins[:D][:)] Gleder oss så utrolig mye!!!! klem
Heihei Ikke Dina[;)] Velkommen skal du være!!! Ser vi har termin på samme dag?!?! Så spennende!!! Fikk du vite hva det blir? Vi år oss en liten Prins[:D][:)] Gleder oss så utrolig mye!!!! klem