Vi skal ha en liten guttemann
. Jordmor var kjempeflink å ta UL bilder som kommer litt senere. Termin ble flyttet tilbake 5-6 dager pga lille gull sitt store hode. Skal jammen bli interessant å se hvor stor han blir til slutt siden faren var 4690 g og 56 cm med et digert hode. Tror nok det blir en utfordring å føde veslemann som første barn, men gruer meg fortsatt ikke. Det går sikkert bra 
. Jordmor var kjempeflink å ta UL bilder som kommer litt senere. Termin ble flyttet tilbake 5-6 dager pga lille gull sitt store hode. Skal jammen bli interessant å se hvor stor han blir til slutt siden faren var 4690 g og 56 cm med et digert hode. Tror nok det blir en utfordring å føde veslemann som første barn, men gruer meg fortsatt ikke. Det går sikkert bra

. Termin i følge befruktningsdagen ( ICSI) var egentlig 10-11 mars, men dette blir justert på OUL og de beregner det ut i fra hodemål slik jeg har forstått det. Tror de går ut i fra OUL for å sette endelig termin i de fleste tilfellene og nå fikk vi 5.mars. Jeg tenker nå at utviklingen og implantasjonstiden sikkert er forskjellig. Feks fikk jeg jo ikke positiv test før 13 DPO sist jeg var gravid, mens denne gangen fikk jeg veldig tidlig positiv test fra 8-9 DPO. Ikke overrasket over at termin ble flyttet litt tilbake egentlig