MammatilA00
Andre møte med forumet
Hei, jeg er prøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på terminspire for deg og at alt går veldig fint Masse lykke til!Da er 14+2 og etter utallige ultralyder så får vi nå satse på det går bra denne gangen
Det blir uansett ikke flere forsøk da dette er barn nr 4 og vår tid med prøving pga alder vil være over om dette ikke blir så da takker jeg for meg. Skikkelig rart å skulle gjøre det for alltid, snart 15 år siden reisen startet
Gratulerer så mye!!!Endelig gravid igjen på den 72. PP’n
Tusen takkGratulerer så mye!!!
Gjorde dere noe spesielt nå? Og er det første positive test på 72pp? Det er helt fantastisk at du er gravid nåTusen takk
Nei ikke noe annet hadde sex annenhver dag i det fertile vinduet, isteden for hver dagdet var det eneste i såfall.Gjorde dere noe spesielt nå? Og er det første positive test på 72pp? Det er helt fantastisk at du er gravid nå
Uff så trist. Nå skal det gå hele veienNei ikke noe annet hadde sex annenhver dag i det fertile vinduet, isteden for hver dagdet var det eneste i såfall.
Har mista 3 ganger før…
Håper virkelig det går på progesteron og albyl-E i håp om at det skal holde hele veien denne gangen.Uff så trist. Nå skal det gå hele veien
Så godt å høre! Hva er albyl-E? Blodfortynnende? Veldig bra du får god oppfølging, selvom det bare skulle mangleHåper virkelig det går på progesteron og albyl-E i håp om at det skal holde hele veien denne gangen.
Ja blodfortynnende. Har vært igjennom IVF 3 ganger også, så veldig gøy at jeg har klart å bli gravid naturlig 3 ganger og en gang med fryst embryo. Nå må den bare klore seg fast til juliSå godt å høre! Hva er albyl-E? Blodfortynnende? Veldig bra du får god oppfølging, selvom det bare skulle mangle
Gratulerer så mye!Endelig gravid igjen på den 72. PP’n
Tusen takkGratulerer så mye!