Ny Oppropsliste: Vi Som Prøver 14.06.2024

Da er 14+2 og etter utallige ultralyder så får vi nå satse på det går bra denne gangen ❤️
Det blir uansett ikke flere forsøk da dette er barn nr 4 og vår tid med prøving pga alder vil være over om dette ikke blir ❤️ så da takker jeg for meg. Skikkelig rart å skulle gjøre det for alltid, snart 15 år siden reisen startet ❤️

Da er 14+2 og etter utallige ultralyder så får vi nå satse på det går bra denne gangen ❤️
Det blir uansett ikke flere forsøk da dette er barn nr 4 og vår tid med prøving pga alder vil være over om dette ikke blir ❤️ så da takker jeg for meg. Skikkelig rart å skulle gjøre det for alltid, snart 15 år siden reisen startet ❤️
Håper på terminspire for deg og at alt går veldig fint :love017 Masse lykke til!

Håper virkelig det :Heartred går på progesteron og albyl-E i håp om at det skal holde hele veien denne gangen.
Så godt å høre! Hva er albyl-E? Blodfortynnende? Veldig bra du får god oppfølging, selvom det bare skulle mangle :Heartred

Så godt å høre! Hva er albyl-E? Blodfortynnende? Veldig bra du får god oppfølging, selvom det bare skulle mangle :Heartred
Ja blodfortynnende. Har vært igjennom IVF 3 ganger også, så veldig gøy at jeg har klart å bli gravid naturlig 3 ganger og en gang med fryst embryo. Nå må den bare klore seg fast til juli :Heartred

Back
Topp