• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ny oppdatering

jente80

Forelsket i forumet
testen i dag var som ventet negativ[:(]har akkurat pratet med klinikk hausken.jeg kan ikke begynne på fryse forsøk denne syklusen.men kan ved neste.
Så vist jeg orker så tar vi frys neste mnd-november.
da skal jeg ha det ved vanlig syklus altså ingen medisiner.Noen andre som har hatt frys slik?
Tusen takk for alle hilsener jeg har fått,det varmer og hjelper masse.

Det går litt bedre selv om det er tøft enda[:(]Nå venter jeg bare på mensen,de mente den burde komme i dag eller morgen.Hvor lenge etter har dere fått den etter misslykket forsøk?

får helt vondt av deg jente80. alle de forsøkene du har hatt no[:(][:(][:(]
det er så urettferdig at eg ikke har ord!!!!!!!!!!!!!
håper at du klarer å samle krefter til fryseforsøket ditt!!!!!!!

kjempe stor klem fra meg!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: VilSåGjerne

får helt vondt av den jente80. alle de forsøkene du har hatt no[:(][:(][:(]

Signerer VilSåGjerne her..
Jeg fikk mensen 1 - 2 dager etter negativ test mener jeg... Har kun hatt fryseforsøk med medisin, så kan ikke svare ang forsøk uten medisin. Håper noen andre vet noe om dette...

Takk elinr[:)]de sa egentlig ikke så mye om hvorfor jeg ikke trengte medisiner..
men de sa at vi var i den kategorien som de mente ville klare det til slutt[:)]Så det gir jo håp da!

takk til dere andre og får svar[:)]Ja dette er tøft,virkelig!
men klare liksom ikke gi opp enda pga jeg har jo vært gravid og vet jeg kan bli det igjen,forhåpentligvis[8|]
men hvor lenge vi holder på aner jeg ikke.Det tar jo alt av krefter dette[:(]

Sender over en trøsteklem til, synes at det er på tide det bli din tur snart nå, og da skal spiren sitte.
Godt at de har håp for dere, og da funker det til slutt.
Dette her er slitsomt og tærer på kreftene for dere, men godt å høre at dere skal starte opp igjen i november. Godt for kroppen å sette in i naturlig syklus uten for mye nedregulering og medisiner og slikt, kanskje det er tingen for dere at kroppen sliter med alle påvirkninger den blir utsatt for.

Ta tiden fremover nå og ta godt vare på deg selv snuppa og bygg deg opp til neste forsøk.
Husk jeg heier på deg, og håper det beste for dere...det blir deres tur også, men når kan jeg ikke si. Jeg bare føler det. Sender gode vibber din veg snuppa.[;)]

syns veldig synd på dere[:(][:(][:(]har aldri hatt fryseforsøk i naturlig syklus,men har lest her inne om andre som har hatt det,håper noen kan svare deg på det[;)][;)]ønsker dere lykke til med fryseforsøk[;)][;)]

Hei

Gjør meg vondt å lese at det ikke gikk deres vei,ikke sånt det skulle gå[:(]

Men du spør om fryseførsøk i naturlig syklus,det har jeg hatt.(2 stk)
Hva veldigt enkelt(herligt rett å slett) ikke noe medisiner (uten om frys 2 da de skulle ha sommerstengt,så da måtte jeg ta eggløsning sprøyten)
Du begynner med el test på dag 10 ca,å ringer inn når den slår ut. Så ca 2-3 dager etter på er det innsett.
Ikke noe mer en det,veldigt enkelt.
Sånt fungerte det for meg hvertfal,kanskje det ikke er helt likt øver alt.
Men lykke til uansett

Stor klem

Uff kjære vene[:(][:(][:(] Det skulle jo gå bra danne gangen[:(] *Kjempeklemmepå* Men nå krysser vi alt for de tre eggene i frysen[:)][:)][:)] det må minst være et gullegg der[:)][:)][:)]

Uff dette var trist[:(] Forferdelig at dåke må venta så lenge på dåkas tur.. Men den kommer!

No er det berre å heia på fryseegga dine[;)]

Sender ein stor klem din vei

Æsj, det var jammen kjedelig å lese. Jeg håpet så veldig at det var din tur denne gangen, det gjorde nok du også! Fryseforsøket må sitte, det fortjener du. Ta godt vare på deg selv og bruk tiden framover på deg selv

ORIGINAL: *Bobbo*

Back
Topp