ny oppdatering!

jente80

Forelsket i forumet
Nå har jeg pratet med hausken igjen,jeg skrev jo tidligere at de henviste meg til ny lap pga mulig endo.Men sykehuset her ville ikke ta ny lap på meg[:(]De mente det var for nærme den jeg hadde i fjor sommer[:@]
Så da hausken og jeg pratet fant vi ut at jeg skal heller gå på sprayen i 9 uker før sprøytestart[:'(]Gruer meg noe sinnsykt!!!Blir så satt ut og sint og alt mulig,uff....
Så da valgte jeg og begynne på spray 27 juli,så får vi en vanlig ferie først[:)]Hadde ikke lyst og stresse med sprayen mitt i ferien!!!!
Da blir det utak rundt 12 oktober[:D][:D]

Oi, 9 uker på sprayen. Men det fikser du vettu vennen. Er jeg sikker på.
Får ta litt akupunktur ved siden av. Så hodepinen holdes langt unna. [:)][:)][:)]

Ja 9 uker er leeeeeeenge,jeg slet sist gang med et par uker[:'(]

Men får ta det med et smil,bra vi har stor hage-får holde meg der ute når det blir mest galt.
Så ikke mannen blir gal[:)]

Håper det gjør susen [:D]

Heheh ikke meningen å le, men da kan da ikke sitte ute i hagen kjære deg[:D] Synd ikke sykehuset ville ta lap igjen da[:'(] Men du sterke kvinne klarer dette[:)][:)][:)][:)] Masse lykke til og denne gangen blir det baby vettu[:)]

ORIGINAL: mamma050308

Krysser fingre for at alt går bra og at de 9 ukene blir vel verd. Masse lykke til i alle fall.

ORIGINAL: mamma050308

Krysser fingre for at alt går bra og at de 9 ukene blir vel verd. Masse lykke til i alle fall.

bra at det ordna seg alikevel[;)]kjempe masse lykke til

Back
Topp