ny modulsofa!

*Carine*

Elsker forumet
da har vi kjøpt oss ny sofa!! Ble en modulsofa fra Living. Blir gedigen, med både hjørnesofa og sjeselong men tror den blir superfin. Får den ikke før jul da....Lenge til.
Selvsagt gikk jeg for lysegrå.... skikkelig praktisk farge med en to-åring og en nyfødt en fra januar av... men men, må vel klare å holde den fin.

Så moro [:D]
Kan jeg spørre hvor mye dere måtte betale for den? Akkurat en sånn jeg kunne tenke meg. [:)]

Så gøy! Høres veldig fin ut [:D] Du må huske å legge inn bilde når dere har fått den da [;)]

Living har 20% om dagen så fikk den for ca 13.000,- syns ikke det var gæærnt i det hele tatt for så stor sofa.

ja skal gjøre det! skal lakke bordet før den tid og så da er det litt mer gjennomført her. Hadde jo tenkt å ha hvitt bord, men nå har jeg sett i så mange møbelkataloger at de har grålakkert eller hva det heter, så da tror jeg det blir det. passer godt til vil jeg tro.

åå, så digg.. hehe, men jeg ville aldri valgt en lys sofa med små unger.-. hehe
hadde ikek klart å holde den fin.. vi hadde en sånn camelfarget (akkurat skiftet til svart sofa) å den ble sviiin møkkete.. men d kan jo være du er flinkere enn meg ;) gleder meg til å se den =)

Sa selv at jeg skulle ha en som tålte småunger... men er jo så typisk når man stor i butikken, så er det disse grove mørke stoffene som jeg selvsagt syns så litt "billige" ut mot det nyyyydelige grå trekket. God selger i butikken da, som sa at det var jo BARE å ha et teppe der ungene satt... og der og da tenkte jeg at det er jo lett...hehehe NOT. så vi får se hvordan det går.

ORIGINAL: *Carine*

Sa selv at jeg skulle ha en som tålte småunger... men er jo så typisk når man stor i butikken, så er det disse grove mørke stoffene som jeg selvsagt syns så litt "billige" ut mot det nyyyydelige grå trekket. God selger i butikken da, som sa at det var jo BARE å ha et teppe der ungene satt... og der og da tenkte jeg at det er jo lett...hehehe NOT. så vi får se hvordan det går.

Kjøp deg en sånn håndholdt tekstilrenser da vettu! tror det kommer til å gå bra jeg!! Lysegrå sofa er jo såå nydelig da[:)][:)] gleder meg til å se bilde av den[:)]

ORIGINAL: FrøkenLøken

ORIGINAL: *Carine*

Kjøp deg en sånn håndholdt tekstilrenser da vettu! tror det kommer til å gå bra jeg!! Lysegrå sofa er jo såå nydelig da[:)][:)] gleder meg til å se bilde av den[:)]

gleder meg fælt jeg og [:D]

Back
Topp