ny mobil

kiki82

Gift med forumet
i dag har jeg kjøpt meg ny mobil [:D][:D] var på tide, den andre har vært et par ganger for mye i gulvet +at Mathias har sikla litt for mye i den kan du si.....

Det ble denne:

ligger til lading nå, gleder meg til å fikle med den i kveld [:D] Og så skal Mathias få den gamle til leketøy, siden han tydeligvis elsker den [8D]

Ååå den var fin!
Grattis!

Jeg har også lyst på ny mobil, men siden min funker og gubben bruker min gamle fordi hans er ødelagt, så føler jeg ikke at jeg har god nok grunn til å kjøpe ny [&o][8D][:@][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Ååå den var fin!
Grattis!

Jeg har også lyst på ny mobil, men siden min funker og gubben bruker min gamle fordi hans er ødelagt, så føler jeg ikke at jeg har god nok grunn til å kjøpe ny [&o][8D][:@][:D]

mannen er ikke helt fornøyd nei, siden jeg kjøper ny med en gang bindingen går ut hvert år...så han venter seg visst en belønning i kveld...[8D][:D]

ORIGINAL: Mamma24*

Grattis, den var tøff[:)]

Grattis, den var kjempefin[:)]

Skal se om ikke Mathias finner seg en ny favoritt nå som den gamle ikke er "ulovlig" lenger[:D][:D]

Grattis med ny mobil[:D][:D]

Huff sko vel hatt en ny snart jeg og..Siden hun alltid leker med.Hiver den i gulvet og sugler på den hehe[:D][:D]

ORIGINAL: Ida_83

Grattis, den var kjempefin[:)]

Skal se om ikke Mathias finner seg en ny favoritt nå som den gamle ikke er "ulovlig" lenger[:D][:D]

mye mulig ja [&:][:D]

Grattis med ny mobil [:D]

ORIGINAL: Suki

Kom med en oppdatering etterhvert som du har fått brukt den litt da kiki! Har lyst på samsung jeg også neste gang jeg skal ha telefon. (Eller jeg skal kjøpe ny til samboern til jul kanskje). Er ikke helt fornøyd med ericsson og nokia. Har nokia i dag og får vel bruke den en stund til. (Trenger heldigvis ikke å levere den inn til jobben selv om jeg slutter). [:)]

det skal jeg gjøre [:)] har hatt samsung, nokia og ericsson før, og var mest fornøyd med samsung. håper denne og er ok.

ORIGINAL: Skrållan

Gratulerer med ny fancy mobil! [:D][:D]

grattis,

har også sett på ny tlf lenge nå, så¨på den du har valgt også, men i sta bestillte jeg den samsung d 600. Får den forhåpentligvis til uken.

Back
Topp