Ny mobil

Sverga en gang i tida på at jeg aldri skulle ha noe i ett eller anna :p så endte jeg opp med en ipad, var vel bare de nettbrettene som var på markedet den gang... Og likte den såpass godt at jeg kjøpte en brukt iphone når jeg trengte ny telefon. Liker de, men samtidig syns jeg kamera er så som så feks.. Men nå har jo jeg veldig gammel iphone, regner med de nye er bedre.

Det jeg ikke liker med apple er j***a itunes. Det er noe dritt. :p

Så jeg liker android på den måten. Det jeg liker best med samsung er holdbarhet. Synes samsung har ganske robuste tlfner.

Det jeg ikke liker med apple er j***a itunes. Det er noe dritt. :p

Så jeg liker android på den måten. Det jeg liker best med samsung er holdbarhet. Synes samsung har ganske robuste tlfner.
Aldri brukt itunes, aner ikke hvordan det funker :p bruker bare spotify. Skal sjekke ut samsung, har hørt flere skryter av de telefonene. Aldri hatt samsung.. Tror jeg.. I så fall er det leeeeengeee siden :p

Aldri brukt itunes, aner ikke hvordan det funker :p bruker bare spotify. Skal sjekke ut samsung, har hørt flere skryter av de telefonene. Aldri hatt samsung.. Tror jeg.. I så fall er det leeeeengeee siden :p

Må jo bruke itunes hvis du skal overføre bildene fra tlf til pc osv..

Har hatt samsung siden 2004. Så har hatt en del samsung. Av de smartmodellene har jeg hatt s2. Nå har jeg billig samsung som heter trend.
Hadde ikke råd til å kjøpe meg en ny mega fancy tlf når s2en ikke likte møte med baderomsflisene for N'te gang. ;)

Må jo bruke itunes hvis du skal overføre bildene fra tlf til pc osv..

Har hatt samsung siden 2004. Så har hatt en del samsung. Av de smartmodellene har jeg hatt s2. Nå har jeg billig samsung som heter trend.
Hadde ikke råd til å kjøpe meg en ny mega fancy tlf når s2en ikke likte møte med baderomsflisene for N'te gang. ;)
Ah, okei, aldri overført bilder :p

iPhone! :-D jo nyere jo bedre (får man håpe da ;-)) men bytter ikke ut 5'ern min før jeg må ❤️

Jeg har alltid likt Erikson jeg.. Men har en iPhone 4 jeg også (som jeg knuste en del av skjermen på i går). Så må kjøpe ny selv. Aldri hatt en Tlf med lengere levetid en denne.. Batteri funker fortsatt bra osv.. Eneste er at kamera er utdatert som du sier.. Husker når jeg fikk den, elsker jeg kvaliteten på bildene;)

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har alltid likt Erikson jeg.. Men har en iPhone 4 jeg også (som jeg knuste en del av skjermen på i går). Så må kjøpe ny selv. Aldri hatt en Tlf med lengere levetid en denne.. Batteri funker fortsatt bra osv.. Eneste er at kamera er utdatert som du sier.. Husker når jeg fikk den, elsker jeg kvaliteten på bildene;)
Min iphone lever i beste velgående den også, men begynner å bli litt dårlig batteri da :p

Back
Topp