Ny mobil

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Ja, har lyst å kjøpe ny mobil da jeg har en 4 år gammel iphone 4... :o hva anbefaler dere? For og imot?

Iphone 5s har jeg:) veldig fornøyd! Men så sverger jeg alltid til iphone da:p

Iphone 5s har jeg:) veldig fornøyd! Men så sverger jeg alltid til iphone da:p
Liiiitt lyst på ny iphone jeg også :p vært veldig fornøyd med den jeg har hatt.

HTC M8 :D knall god telefon.. litt annerledes enn sånnederre iting... :P men myyye bedre :D

HTC M8 :D knall god telefon.. litt annerledes enn sånnederre iting... :P men myyye bedre :D
Aldri hatt htc men sambo hadde en (som han mista i bakken og knuste), og han var fornøyd med den :) alltid sverga til sony ericsson før jeg fikk iphone.

Aldri hatt htc men sambo hadde en (som han mista i bakken og knuste), og han var fornøyd med den :) alltid sverga til sony ericsson før jeg fikk iphone.
De er enkel og kjapp, god batterilevetid så lenge de kjøper rett.. HTC One x og M8 er de to eg vet er kjempe gode :D

• Liker
Reactions: BMC
Har iPhone 6, veldig fornøyd. Har hatt 4 og 5 før denne. Jeg er veldig glad i apple generelt da... ;)

Har hatt iPhone lenge, men nå har jeg den nyeste Samsungen. Er veldig fornøyd med den ;)

Iphone 5s er super :)

Jeg sverger til samsung. ;) like ikke sånn som jeg kaller ipøkk! :p

Iphone 5s eller iphone6 :)

Jeg er ikke noe glad i apple-produkter, men jeg vil anbefale samsung. Jeg var veldig fornøyd med min samsung s3, den fungerte toppers i 1,5 år. Da batteriet ble for dårlig, byttet jeg til Sony xperia z2. Fornøyd med den også, kameraet er veldig bra, men den er stor.

Veldig fornøyd med iPhone 5s :)

Men Samsung har bedre kamera.
Dei eg kjenner som har gått frå iPhone til Samsung, har gått tilbake til iPhone :P

Jeg har Samsung 4, kjempefornøyd med den men er ikke sikkert du liker Samsung når du er vant med iPhone

Kjempe fornøyd med iphone 5s.. :) Mannen har en nyere samsung og er førnøyd med den, jeg liker ikke hans telefon..

Får vel dra innom ei sjappe og prøve å holde litt forskjellige tlf og se :)

Noen sverger til iphone og kunne ikke tenkt seg annet og andre samsung eller htc osv... det er vel hva man er vant med og erfaringer selv. Jeg sverger til samsung pga skjerm, kamera og at det ikke er icrap;) har samsung s5 nå, er vanntett i tillegg, så ikke så farlig at mini sikler på den:p mener man blir alt for bundet når man har apple produkt, kan liksom ikke bytte så lett som med andre telefoner. Men sikkert lurt å innom en plass å se og få føle litt på hva du liker selv:)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp