ny mobil?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
må ha ny... skal ha den nye i phone når den hvite kommer,men det skjer sikkert ikke i år
forslag? vil ikke ha samsung el motorola..

tenkte egentlig på se x10 mini pro,men på genrellt fikk den ikek noe særlig bra respons gitt....

dette lurer jeg også på, så følger med å dytter![;)]

ORIGINAL: ohBaby!

må ha ny... skal ha den nye i phone når den hvite kommer,men det skjer sikkert ikke i år

tenkte egentlig på se x10 mini pro,men på genrellt fikk den ikek noe særlig bra respons gitt....

jeg får SNART en iphone 4 i posten[:D][:D][:D][:D][:D][:D] cant wait!!!!

Hva med en HTC telefon? Sambo har en HTC Desire og han er stooor fornøyd med den... Vurderer faktisk å kjøpe en slik selv når den jeg har nå er oppbrukt eller ødelagt (eller noe sånt)!

ORIGINAL: KiNiZ

jeg får SNART en iphone 4 i posten[:D][:D][:D][:D][:D][:D] cant wait!!!!

gleder meg ogs åsyyykt,men MÅ HA HVIT! har jo hvit mac. ;)

Min samboer som jobber med tlf anbefaler HTC. Den er bedre enn iphone sier han[;)]

ORIGINAL: maria19844

Hva med en HTC telefon? Sambo har en HTC Desire og han er stooor fornøyd med den... Vurderer faktisk å kjøpe en slik selv når den jeg har nå er oppbrukt eller ødelagt (eller noe sånt)!

mannen fikk fra jobben sin for en uke siden,begge to hater den mer og mer,hehe,sååå tror ikke det desverre! ;) er ikke desire men en annen toppmodell

Hva med en SE Vivaz???[8|] Jeg er iallefall veldig fornøyd!!!![:D]

hehe,ja,vet flere som er fornøyde,men verken jeg el mannen er fornøyd med den han fikk fra jobben sin sist uke...
ORIGINAL: Myggeline

Min samboer som jobber med tlf anbefaler HTC. Den er bedre enn iphone sier han[;)]

så schvæææææær
ORIGINAL: krezz

Eg har se x10 mini pro [:)]
Å den e kjempe kjekke, har android, så du kan gå på marked å pimpa an AKURATT sånn så duuuuu vil! [:)]

jeg har akkurat kjøpt se vivaz.
veldig fornøyd med den!

Denne har jeg og. Helt grei. Litt skuffa over kamerakvaliteten og at tastelåsen er så vrang (eller så er jeg for utålmodig:P), men ellers er den helt topp som mobiltelefon. Og veldig lett å finne frem på. Får makk av htcen til mannen der alt er annerledes og bakvendt i forhold til alle andre telefoner[8|]

så schvæææææær

Hehe. Du kaller vivaz for stor, men vil ha en iphone??[8D] Men tror nesten ikke jeg ville hatt mindre en vivaz når det er touch. Skal jo klare å treffe symbolene.

i phone er UNNTAKET! hehe,synes den også er kanonscvær,mrn det er en iiiii phooone <3<3 trur jeg trodde vivaz var se x10,den er stoooooor
ORIGINAL: Hønepøne09

så schvæææææær

Hehe. Du kaller vivaz for stor, men vil ha en iphone??[8D] Men tror nesten ikke jeg ville hatt mindre en vivaz når det er touch. Skal jo klare å treffe symbolene.

ORIGINAL: maria19844

mannen fikk fra jobben sin for en uke siden,begge to hater den mer og mer,hehe,sååå tror ikke det desverre! ;) er ikke desire men en annen toppmodell

Hmmm.... Det var rart, sambo her er stoor fornøyd med sin han, men han kjøpte den på Teknik magasinet han da

Eg fikk minvivaz i mai og dn funke isje må:/ begynte å pipa å styra. Tok å sjrudde seg av mitt i ein samtale. D samma sjedde me sambo sin vivaz bare den har overlevd si mars. Så den vil eg isje ha khøpt igjen. E storfornøyde me iphon 3gs:D sambo har iphone 4 å han e gal fornøyde me den:D

ORIGINAL: Hønepøne09

Denne har jeg og. Helt grei. Litt skuffa over kamerakvaliteten og at tastelåsen er så vrang (eller så er jeg for utålmodig:P), men ellers er den helt topp som mobiltelefon. Og veldig lett å finne frem på. Får makk av htcen til mannen der alt er annerledes og bakvendt i forhold til alle andre telefoner[8|]

klarer ikke bestemme meg...... holder knappen på x10 mini pro,men skal se litt på nokia nå og se om jeg liker noen av dem..... hvorfor kan ikke bare hvite i phonen komme nåååååååå?!!!!

Jeg fikk Sony Ericsson Xperia Mini Pro av samboer nå, er super fornøyd med min jeg iallefall.
Litt uvant siden jeg ikke var vant til touch, men det går bra nå. I tillegg kan jeg jo velge å bruke tastaturet, også har jeg koblet opp Facebook osv... Tar knallfine bilder med den gjør du også, samt lett å bruke. Eneste jeg ikke kan er å ha videotelefoni med denne.

Hadde Nokia N73 før, min fars gamle telefon. Den tålte en telefonsamtale og den var tom for strøm. Med min nye tlf så holder den gjerne 2-3 dager :)

Nokia e72 :) er storfornøyd.. beste telefonen hittil, og jeg har harr en del[:-] knappene virker litt små i beg. men det er vanesak :)

Back
Topp