Ny matopplevelse

Hanna C

Gift med forumet
Idag har Nataniel fått hjemmelaget potet og gulrotmos! Det falt i smak[;)] Han gapte som gal, og gliste som bare det! Det er artig når mat er godt![:D]

ORIGINAL: Mrs J.

Så bra han likte det.[:)]

Thea liker alt som er hjemmelaga men kjøpeglass vil hun ikke ha.[8|][:D]

Samma her [:D]

Mina fikk sin første hjemmelaga mat i går. Potet, gulrot og leverpostei. Storkosa seg med maten. Det var et helt annet "tryne" enn når hun får kjøpings.... Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har laga heimlaga mat før til henne...[:)]

Jeg har prøvd begge deler,men det ser ikke ut som han er noe særlig glad  i mat i det hele tatt. Vil helst bare ha melk. Frukt er vel det eneste det ser ut som han faktisk synes er godt og vil ha mer enn to skjeer av

Er kjekt når de gper og synes det er godt ja!![:D]

Foretrekker definitivt hjemmelaget han her også!!
Spiser en del mer da, enn når han får kjøpeglass ja!![:)]

Her er hjemmelaget mat favoritten også, vi har bare prøvd med kjøpeglass en gang. Han får det i seg, men han kikker på meg med bedende øyne. "må jeg spise det her da, mamma".....

Så kjekt da![:)]
Her har vi prøvd med litt potet,som var sånn akkurat passe...
Kanskje bedre med litt gulrot sammen ja![:)]

Ja smakte på det, og det var faktisk veldig godt, så jeg skal lage det neste gang jeg skal lage hjemmelaget potetstappe til sambo og meg[:D]

Ja, det er kjekt når de kan begynne å smake litt på "voksenmat"..

John Ruben er veldig glad i det meste.. Spiser like gjerne mat på glass som hjemmelaget.
Blitt lite hjemmelaget etter den ene gangen da han ble dårlig av det, da.. var vel glasset som ikke var tett nok da jeg fryste det[:'(][:(]  stakkars liten - hadde så vondt i magen..
Men det gikk over  uten større kriser, og mamma'n har vert veldig forsiktig med den hjemmelagede maten etter det[8|]

Back
Topp