RedBushTea
Glad i forumet!
Min testdato var 13. September. Mensen kom dagen før testdato. Jeg tok en test for å være helt sikkert og den var selvfølgelig negativ. Da stoppet jeg progestrone og klexane og trappet ned prednisolon. Mensen kom som vanlig men etter noen dager ble bare spotting som er veldig uvanlig for meg. Den stoppet helt på fredag. Da tenkt jeg at je tar en ny test på lørdag for å være helt sikkert, den var plutselig positivt. Ble veldig usikker og kjøpt flere tester og testet på nytt på søndag, alle var positive. Da gikk vi rett til volvat og der tok jeg en blodprøve. bHCG var 103, veldig lavt for 5 uker. Ringt Hausken på mandag og de ble veldig overrasket også. Tok en ny bHCG på mandag, den ble 199. Gikk til Hausken og tok ul men det er selvfølgelig for tidlig. Men de mistenker EXU, på grunn av blødninger og lav bHCG. jeg tok en ny test i dag men har ikke fått svaret enda. Jeg er så redd og så lei meg. Har ingen symptomer verken vanlig graviditet eller ektopisk. Når man tenker at ting kan ikke blir verre, da skjer det...