Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen flere her som nå venter nr en med ny mann? Jeg fikk ett barn i 2010. I 2012 gikk jeg, og barnefaren den gang, fra hverandre. Nå venter jeg mitt barn nr 2, men min nye samboers barn nr 1
Samme her
X'n og jeg gikk fra hverandre like etter fødselen, så ble jeg kjent med min nåværende mann da hun var 1/2 år gammel Har vært sammen siden da (6,5 år), giftet oss nå i sommer og venter vårt første barn nå (mitt andre ofc, han har ingen fra før) Hun var såpass lita da vi ble sammen, at hun ser på han som sin eneste pappa ingen kontakt med bf...Hun gleder seg veldig til å bli storesøster
Har 2 barn fra tidligere etter et forhold som varte i 10 år så fikk vi to gutter i 2007 og 2008 nå har jeg funnet en ny kjæreste og vi er nå gravide med våres første barn sammen <3
Samboer her 3 frå før av. Me mista nesten halvveis i svangerskapet tidligare i år. Gravid på ny no. Seier at det er vår første, men er den andre for meg.