Ny mandag, ny uke

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvordan står det til i dag da, jenter? Livet som gravid, en del av oss i gang med 3. Trimester.

Jeg skal på ultralyd i dag, så det blir spennende! Første kontroll av morkakefunksjonen, siden jeg har høyt blodtrykk.

Ellers har jeg 99 dager igjen til termin i dag, endelig er jeg også nede på tosifret antall dager:-)

Nå sitter jeg og strikker på en Nancygenser, og har sett opptak av Downton Abbey fra i går.

Jeg har 83 dager igjen, jeg er på dag 200.

Jeg er trøtt og sliten etter ei natt med mange oppvåkninger, sliter med sovestilling og våkner av det, tror jeg. Bekkenet.

Jeg jobber en time eller så etter lunsj i dag før jeg drar hjem og hviler før jeg henter unger. Sove kanskje

image.jpeg image.jpeg image.jpeg Våkner også mye på nettene nå av smerter i hofter og korsrygg ligger gjerne våken fra 4-5 tiden på morgenen noe som går ut over resten av dagen. Men i natt var jeg faktisk oppe bare 1.gang og sov helt til kl 07.15. Leverte snuppa mi i barnehagen og slo til med en trimtur opp på en liten topp og rundt skogen på en times tid. Nå er jeg nydusjet og skal innta dette måltidet før jeg slenger meg nedpå sofan litt:D;) 77 dager igjen til termin!

Har kjørt bonusbarna i bhg i dag, og etter jeg kom hjem, så lagde jeg meg en god salat og glodde litt tv:-) Nå ligger jeg på sofaen og har akkurat våkna etter en lur, hehe :-P Så også at min mor hadde ringt mens jeg sov, så jeg får vel ringe opp igjen og snakke litt med henne før jeg henger opp klær:-) Skal også ringe føden å bestille omvisning der til jeg er uke 30-32, noe som faktisk er i underkant av 3-5 uker til!:eek::D 90 dager igjen til termin i dag❤

Jeg skal faktisk ha min første kontroll hos jordmor, er i uke 26! Litt seint ute, men dette svangerskapet har jeg vært sen med det meste. Er vel slik når det er fjerdemann, da går ukene unna. Ikke er jeg noe spesielt plaget heller, så da har jeg ikke hatt så stort behov. Men gleder meg til å høre hjertelyden:)

3 mnd til menstermin i dag! :-D litt sliten i dag, vet ikke hvorfor, sov godt og var jo en rolig dag i går. Jeg ble så svimmel i timen i dag at jeg måtte gå ut av forelesningssalen og få et glass vann i kantinen. Ble bedre etter pause når vi fikk luftet ut litt dårlig luft, men er fortsatt litt slapp..

52625b9fedf412314638024856ba9bce

Nå er det lunsj med rekesalat/skagensalat :-)

93 dager igjen til termin i dag, jeg er stuptrøtt! Sovnet ca 23 i går kveld og våknet rundt 3 i natt, lå våken fra da og til klokka ringte kl 7. Fikk bare ikke sove, tankene surra og uansett hvordan jeg lå var det vondt :( Håper denne natta blir bedre. Akkurat spist lett middag, etter en brødskive med karbonade måtte jeg gi opp, da ble jeg kvalm og ekkel. Merker godt lille tar mer plass ja!

75 dager igjen, sover dårlig for tiden, og kjenner mye til kynnere når eg er på jobb. Lite ellers..

Startet denne uken opp kl 6, Kjørt unger og Hatt en travel og fin dag på jobb:) mannen jobber dag + natt så kommer ikke hjem. Bygd Lego, fått hjelp til fiske middag, lekser og lest på senga til barna. Nå vurderer jeg å sette meg med skoleoppgave, eller hvile?? Hmm...

Er fortsatt 100% sykemeldt, men har jobbet 5 timer i dag, skal jobbe 3 timer i morgen og min. 5 timer onsdag. Eneste hele hviledagen for meg denne uken blir torsdag siden vi får besøk av familien til mannen fra fredag til mandag.
Mannen er bortreist nesten hele uken og hans 2 barn fra tidligere forhold + 2-åringen vår alene - det ligger ann til ei slitsom uke med andre ord. Nå er alle i seng så nå er det kvalitetstid med beina høyt og årets første pepperkake :)

Har faktisk blitt bedre i bekkenet ( ! ) Ble bare verre og verre m nr. 1. Så de siste dagene har jeg bare ventet på at det skal bli smertefullt igjen. Men jammenmeg har det bare vært litt ubehagelig nå og da de siste dagene \o/

Enten så hjelper det med redusert arbeid, eller så er jeg inn i en god periode. Gleder meg uansett over endringene :)

Back
Topp