Ny magebildetråd?

HemmeligG

Forumet er livet
Hei alle sammen!
Har fått litt tilbakemelding på at magetråden vår er veldig uryddig, mer skriving enn bilder i den tråden. Derfor lurer jeg på om vi skal lage en ny magebildetråd, hvor vi kun har bilder? Kan legge ut en bruksanvisning på hvordan man legger ut flere bilder i samme innlegg, sånn at hver og en av oss oppdaterer i samme innlegg, så vi ser utviklingen?
Si gjerne hva dere mener her! Så lager vi en ny tråd dersom det er stemning for det[:)]

Er helt enig der! Nesten ingen bilder i den andre tråden....
Hva slags format er det som støttes egentlig? Har tatt bilder med mobilen (JPG) men får ikke lasta inn det....
Stemmer for ny tråd!

det blir alltid skriving og kommentarer i en magebilde tråd....
så jeg personlig,ser ikke vitsen med en ny tråd,en magebilde tråd blir jo også på Maaangen sider og ettervhert har det lite å si hva som står på side 3.....eller??
[:)]

hmmm, samme for meg, gjør det som er lurest
skal prøve å ikke rote i den nye om det blir en ny

men da må vi lage en vi kan skrive i å en med bilder, er jo litt gøy å komentere litt også da????????????men det blir jo litt rotete det også da

går det an å ha to?? lage et system eller noe der, men jeg er så dårlig med dette, blir med på alt da

bruksanvisning,genialt,helt enig har prøvd å legge ut bilde dær men får det ikke til...

ja litt kult å skrive litt kommentarer da,men kanskje ikke gjøre så mye mer ut av det hmmmm

hopper bare over kommentarene jeg hvis jeg vil se åssen magene er utviklet i forhold til min jeg

Back
Topp