Ny madrass?

MissSE

Elsker forumet
Jeg har kjøpt en brukt vogn, en Quinny Freestyle Comfort 3XL med dreami bag, og tenkte at jeg skulle kjøpe ny madrass til den.
Selger barnevogn leverandører løse madrasser? Jeg må jo ha en til akkurat denne modellen tenker jeg, for det var litt merkelig fasong på den. Eventuelt kan jeg kjøpe skumgummi og skjære den til.
Men jeg lurer på; trenger jeg egentli ny madrass? Vognen har vært brukt en gang, og da i 6 mnd ca.

aner ikke om du får bestilt d, men d gjør du sikkert altså[8|] men jeg tenker jeg kjøper en skumgummumadrass og skjærer den til og syr trekk til den selv på den gammelvogna mi[:)]

Vi kjøpte vogna i 2004. Brukte bag-delen i 6 mnd.
Skal bruke den igjen nå. Har ikke tenkt på å bytte madrass. Hvorfor skal du det?

Vognmadrasser er som oftest vaskbare, da... [;)]

Kanskje jeg ikke trenger ny madrass da?? [8D]
Tenkte bare jeg måtte ha en som var ny og "riktig" i konsistensen[8|]
Den kan jo vaskes ja.
Huff, er visst helt teit jeg nå... Ligger ungen godt nok på en brukt madrass i vognen?? [8|]

...og hvis du synes madrassen ikke er tjukk nok kan du legge et teppe eller noe lignende under eller over madrassen for å gjøre det mykere til babyen ;) Jeg tror ikke en madrass forringes etter 6mnd bruk. Babyene blir jo ikke så tunge på den tiden... Se på den og bedøm om den er nedtrykt på midten i forhold til kantene, og som sagt, legg noe ekstra nedi for å gjøre det mykere hvis du synes det trengs [;)]

Back
Topp