Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva vil kaldskum si? Hvor har de slike madrasser?Sånn med kaldskum/polyetermadrassFast selvfølgelig
Det var litt i dyreste laget syntes jeg...Jeg har kjøpt en som var anbefalt av nasjonalforeningen for krybbedød, kosta 2000,- -,-
Hva vil kaldskum si? Hvor har de slike madrasser?
Nei de har 60*120 målHar en fra IKEA. Kostet rundt 800-1000 tror jeg. Men den er vel tilpasset målene til Ikeaseng tror jeg
Har den samme men, kjøpt i fysisk butikk noe dyrere...Bestilte fra babybanden.. DRY tror jeg den heter, veldig fornøydvar på salg til ca 600 tror jeg. Kjøpte i tillegg en overmadrass i ull, den var hakket dyrere.. Men er veldig glad for investeringen nå som jeg fikk en prematur unge som sliter litt med temperaturreguleringen!
Det var litt i dyreste laget syntes jeg...
Hvilken var vinneren fra jyskTror vi har kjøpt vyssa vackret fra IKEA. Husker ikke om det skrives sånn. Kosta 500-600kr. Sjekket test og det var en av de som kom best ut, vinneren var fra jysk tror jeg. Ganske billig og.
Lurer på om det var en gold eller Plus fra jysk. F60 eller 40 eller noe såntHvilken var vinneren fra jysk? Har ikke kjøpt ennå pga han skal sove i vugge og kurv første mnd
![]()
Ser det er en f40 til 600 kr nå så er nok den da, det er den nest dyreste, er en wellpur madrass som er dyrest.Lurer på om det var en gold eller Plus fra jysk. F60 eller 40 eller noe sånt![]()
Jeg så på denne..midlertidig utsolgt står det. Og "kun online", så da får vi nok ikke tak i den.http://jysk.no/soverom/madrasser/barnemadrasser/madrass-gold-f85-60x120-wellpur-0 Virker jo veldig bra ut denne også da til 700 kr kaldskum/wellpur![]()
Ok, jeg venter nok litt på å kjøpe uansett siden mini kommer til å bruke vugge og kurv de første 3 mnd (caJeg så på denne..midlertidig utsolgt står det. Og "kun online", så da får vi nok ikke tak i den.