Ny madrass

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Skal kjøpe ny madrass til sprinkelsenga. Hva anbefaler dere? Noen sier fibermadrass..andre sier at det er det samme bare den er ren og ikke myk. Hva har dere kjøpt?

Jeg kjøpte i går faktisk... kjøpte en på jysk som er på tilbud denne uken til 600 kr... den er medium/fast..

Jeg har kjøpt en som var anbefalt av nasjonalforeningen for krybbedød, kosta 2000,- -,-

Hva vil kaldskum si? Hvor har de slike madrasser?

IKEA har, jeg kjøpte der igjen hvertfall :)

• Ikke for myk madrass

• Kaldskum-materiale puster bedre

Sjekk etter Økotex standard 100-merket (tror jeg det er).

Prisen gjenspeiler ikke alltid kvaliteten heller. Mener jeg leste om en test for en stund tilbake, hvor den dyreste (var det 11 500 kr?) kom dårlig ut(?)

Bestilte fra babybanden.. DRY tror jeg den heter, veldig fornøyd:) var på salg til ca 600 tror jeg. Kjøpte i tillegg en overmadrass i ull, den var hakket dyrere.. Men er veldig glad for investeringen nå som jeg fikk en prematur unge som sliter litt med temperaturreguleringen!

Bestilte fra babybanden.. DRY tror jeg den heter, veldig fornøyd:) var på salg til ca 600 tror jeg. Kjøpte i tillegg en overmadrass i ull, den var hakket dyrere.. Men er veldig glad for investeringen nå som jeg fikk en prematur unge som sliter litt med temperaturreguleringen!
Har den samme men, kjøpt i fysisk butikk noe dyrere...

Tror vi har kjøpt vyssa vackret fra IKEA. Husker ikke om det skrives sånn. Kosta 500-600kr. Sjekket test og det var en av de som kom best ut, vinneren var fra jysk tror jeg. Ganske billig og.

Tror vi har kjøpt vyssa vackret fra IKEA. Husker ikke om det skrives sånn. Kosta 500-600kr. Sjekket test og det var en av de som kom best ut, vinneren var fra jysk tror jeg. Ganske billig og.
Hvilken var vinneren fra jysk :)? Har ikke kjøpt ennå pga han skal sove i vugge og kurv første mnd :)

Back
Topp