Ny LO fra meg

ydelig Lo, men den mangler det lile ekstra! Jeg ville, som så mange her, hatt tekst i det rosa feltet. Jeg tror også det blir bra med raindrops eller brads i blomstrene[:)]

Takk :)

Var det jeg tenkte.. at jeg nok burde hatt no tekst..

Den var jo kjempe fin, men det hadde gjort seg med tekst i det rosa feltet ja [:)]

Næææmen, er det deg på bilde? Jobber på fevang?
Jeg er mammaen til Nicolai i "Nicolai&Mathias"....[:D]

Syns den var veldig fin og "frisk"! men tekst hadde gjordt seg ja...

kjempefin![:)]
Henger meg på de andre og sier litt mer tekst og litt mer "dill" som blir med på å gjøre den flottflott!![8D][8D]

ORIGINAL: to*gull!

Fin den. men jeg ville nok ha en tekst i det rosa feltet, og kansje noe mere tekst enn bare "sommer"... Oppsettet og fargene er veldig fine, men den et for tom på en måte. mangler det ekstra som gjør den "wow" [:)].

Signerer denne jeg!

ORIGINAL: mizzie

Heisann :)

Jepp, det er meg....  Må ha noe å finne på før lille gutt kommer...

Alt bra med Nicolai?? og dere :)?

Kjempe tøft oppsett [:)] Tror kanskje eg ville ha bytta om på bakgrunnene eg da, i stedet for å flytte på tekst [:)]

Den var flott[:)] Men sier meg enig med resten og deg selv, tekst i rosa[;)]Nydelige farger

ORIGINAL: MammantilJGogA

Kjempe tøff, Ville hatt  tekst i det rosa feltet

kjempe fin

men ville nok hatt tekst i det rosa feltet ja [:D]

så er det kjempe fint med blanke raindrops i blomstene!

ORIGINAL: camika

ydelig Lo, men den mangler det lile ekstra! Jeg ville, som så mange her, hatt tekst i det rosa feltet. Jeg tror også det blir bra med raindrops eller brads i blomstrene[:)]

Enig med denne, raindrops, brads eller bling hadde gjort seg i blomstene.

ORIGINAL: Celene

ORIGINAL: mizzie

Heisann :)

Jepp, det er meg....  Må ha noe å finne på før lille gutt kommer...

Alt bra med Nicolai?? og dere :)?

Nicolai har det topp, vokser fort og forsatt stor tilhenger av Mathias [;)]
Vi har jo fått ei lita tulle for 9 mnd siden, Julie og vi giftet oss for 1 mnd siden, så her også er ting i orden[:D]

Gratulerer så mye med snart ny baby da!!!! Så koslig. Savner den første tiden siden det går så fort. Håpe du får en lett fødsel og en fin barseltid. Husk bilde i sandefjordsblad da[;)]

Hei :)

Må jammen si dere har rukket mye siden dere byttet avdeling. :)
Gratulerer med jenta og bryllupet.

Ja, er klar for en enkel fødsel og en god barselstid.. blir ganske deilig med et år sammen med lille gutten.

du får følge med her... så blir det nok et bilde eller to...

ORIGINAL: *blue eyes*

Den var flott[:)] Men sier meg enig med resten og deg selv, tekst i rosa[;)]Nydelige farger

jeg tar i mot alle tips... har akkurat begynt å bevege meg rundt i denne scrap verdenen.. og trenger gode ideer...

Back
Topp