NY liste. ALLE se her! Hvor skal dere føde, og når?

Byttet nick fra sandermamma til sarakommersnart
 
Føder på haukeland termin 23 august venter ei jente
 
Jeg har termin den 12. august, og regner nå i grunn med at fødselen starter sånn at fødselen skjer i Førde [;)] ...visst du gidder å oppdatere det...? [:)]
 
Oppdatert
 
Termin 14. august, og fødeplass på Fredrikstad... [:)]
 
Babyverden Forum Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement


11 august på meg, sørlandet sykehus ARENDAL[:D]
 
09 august haugesund
 
Ahus 30.august etter UL
 
    Hmm.. jeg skal ikke føde i kristiansand altså.. I arendal self[;)][:)] Ser det står at jeg skal føde i kristiansand...
 
Oppdatert.
 
Det er ikke nødvendig å oppgi samme endring mange ganger mellom hver gang jeg oppdaterer. Jeg skriver alltid "oppdatert" når jeg har oppdatert. Har jeg da gjort feil er det selvsagt greit å påpeke det en gang til. Men, jeg skriver altså oppdatert når det er oppdatert, så endringer skrevet etter det er ikke kommet med før neste gang jeg oppdaterer, og det er ikke nødvendigvis samme dag, men så snart jeg får tid.
 
mens termin: 27.aug, UL-termin: 30.aug...går for mens termin jeg[:)] Ahus. Venter ei jente (Selin)
 
Hei Stella:
 
En liten oppdaterting fra med: Jeg skal føde på Ullevål og ikke Ahus. Fikk brev i posten denne uka om at søknad om bytte av fødeplass var innvilget.
Jeg er klar for lystgass :))
 
Oppdatert.
 
Oppdatert :)
 
Jeg står på listen under Haukeland, men kan jo få med at jeg har termin 26. august og at vi venter gutt..
 
Haugesund sykehus,har termin 17.08
 
Jeg må nok flyttes igjen[8|] har flytta, så har fått fødeplass på kongsberg 10 august[:D]
 
Oppdatert.
 
Back
Topp