Ny legetime! :D

Savira

Elsker forumet
Herlig! =)
Da får jeg ny legetime.
Den første timen jeg hadde, var 19 august, men siden vi flytter før august (forhåpentligvis), og jeg ikke vil evt vente enda lenger på en legetime, fikk jeg time nå til fredag, hos dr. duck.. hehe..
Ikke min fastlege, siden han er på ferie, så fikk en annen, men det spiller ingen rolle for min del akkurat nå. Bare jeg får en time til første kontroll, og blir så henvist til sykehuset, så er jeg fornøyd! =)
Gleder meg masse til fredag! :)

JUBLE!!!

Dr. Duck [:D][:D]
Hadde blitt skuffet når jeg kom inn, tror jeg.. for ser ikke for meg noe annet enn stjert og andenebb [:D][:D]

hehe, I know..

Dyrlegen til kattene til mamma  het dr.duck.. så jeg håper virkelig ikke det er samme kar.. haha...

Men det er så deilig å vite at det bare er 4 dager til legetime, og ikke 23 som ville vært til 19 august!
til fredag er jeg da 9+1 istedet for 12 som jeg ville vært 19 august.. men det får bare være..
Likte veldig godt tanken på 19 august, for da var det jo gått 12 uker, sant... Men jeg får nå heller bare få en henvisning til jordmor i august og få samme eller mer info fra henne om hva som skjer fremover, og bestille UL

Back
Topp