NY LATTERTRåD

alle barna het kåre unntatt arne for han het bernt![:D][:D][:D]

EI ung jente var i dyrebutikken for å kjøpe en frosk.
På ett bur sto det: Kan slikke fitte.
Jenta kom hjem, satte frosken på bordet og spredte beina.
Ingenting skjedde, så hun ringte å klagde.
Innehaveren lovte å komme. Han trådde inn og ropte til frosken: No e det fan me siste gang æ vise dæ korsen man gjør d...

alle barna bana bada i bassenge,untatt unn hun lå på bunn!

Hva kaller du en blondine som kan suge en tennisball igjennom en hageslange?
Tror fa.. meg du burde kalt henne ELSKLING!!!

feil sted til feil tid!!!

Alle barna så inn i microbølgeovnen, unntatt Knut - han så ut! [&:]

jeg synes livet burde leves baklengs.. man skulle starte med å dø og bli ferdig me det. så våkner man opp på et pleiehjem og får d bedre og bedre for hver dag. man blir så kastet ut fordi man er for frisk til å være der, så kan man gå ned å heve pensjonen. på din første srbeidsdag får du gullur. så arbeider man i 40 år inntil man er ung nok til å trekke seg tilbake fra arbeidsmarkedet. man drikker, fester og forbereder seg på å ta en utdannelse. så er man på grunnskolen, blir et barn igjen, leker, har ingen forpliktelser - inntil man igjen er en baby...de siste 9 mnd tilbringesflytende rundt i luxus.der er sentralvarme, roomservice med mer- og til slutt forlater man denne verden i en orgasme. perfekt! ha en fin dag[:D]

alle barna pelte seg i nesa untatt inger, hun hadde ingen finger [8D][8D]

Har kjøpt meg sånn skritt teller....
men det er en ting jeg lurer på.....
hvor i skrittet skal den plasseres? :)))

to gutter er på fjelltur.
Siden de er alene, soler de seg nakne.
Den ene skriker da han blir bitt på penishodet av en orm.
Den andre ringer legevakten, og legen sier han må suge ut giften ellers dør kameraten.
Den som ble bitt spurte hva legen sa, og kameraten svarer.. Du kommer til å dø

Ola og Kari hadde en rutinemessig elskovsstund i misjonerstillingen, kari dristet seg til et lite motjukk, og ola utbr;t snurt:
ER DET DU ELLER JEG SOM PULER?!!

Mann i sofa vakner utpå natta på julebordet av at han ser kollegaen krype fram under juletreet.
-Hvor har du v'rt?
-I skauen å driti..

Hjemmehjelpen kom på besøk til gamlemor, og det står en skål nøtter fremme. Ta deg noen nøtter, jeg liker dem ikke sier den gamle. Hjelpen spiste. Dette gjentok seg gang på gang. Du må slutte å kjøpe nøtter bare til meg, du liker dem jo ikke selv, sa hjelperen. Nei, men jeg er så glad i sjokoladen som er rundt......

Et par hos legen: Vil du se på oss mens vi har sex? Legen blir forbauset, men går med på det. Etterpå sier han: Det var da ingenting i veien med samleiet, og skriver ut en regning på 300 kr.
Men etter at paret har vært der 3 ganger på kort tid spør han: Hva er egentlig problemet??Mannen: Jeg er gift så vi kan ikke være hos meg, det samme er hun, så vi kan ikke være der heller. Motell koster 500 og du tar 300. Nå har vi frikort og trygdekontoret betaler................

-kelner, kom å smak på suppen min.
-er det noe galt med den?
-kan du bare smake på suppen?
-Er den kald eller hva?
-Bare smak på den pokkers suppen!!!!
-Ok, hvor er skjeen?
-Aha!!!!!

Back
Topp