Ny kontroll...

Shakira

Forelsket i forumet
Var på kontroll i dag. Fortsatt kort livmorhals å en grop i mormunn...Og det var veldig mykt. Så når fødselen starter så skjer det nok ganske fort sa JM.
Men det som bekymrer meg er at hun har ikke vokst siden sist kontroll:( Lå under grønn feltet. Så jeg skal på UL om 10 dager... Det er så leeeeeenge til...Blir drit nervøs jeg. Har ikke lyst til å vente så lenge.
Har masse kynnere å litt smerter innimellom. Og er øm nedentil....
Jeg må bare fortsatt ta det rolig så håpe at jeg går lengst mulig..iallefall til uke 37. Er uke 36+1 nå... Krysser fingrene for at jeg går til termin slik at hun får vokse å bli stor.

Er det SF målene som ikke har økt? Trenger ikke nødvendigvis å bety at babyen ikke vokser.. krysser fingrene og håper på det beste :-)

Var på kontroll i dag. Fortsatt kort livmorhals å en grop i mormunn...Og det var veldig mykt. Så når fødselen starter så skjer det nok ganske fort sa JM.
Men det som bekymrer meg er at hun har ikke vokst siden sist kontroll:( Lå under grønn feltet. Så jeg skal på UL om 10 dager... Det er så leeeeeenge til...Blir drit nervøs jeg. Har ikke lyst til å vente så lenge.
Har masse kynnere å litt smerter innimellom. Og er øm nedentil....
Jeg må bare fortsatt ta det rolig så håpe at jeg går lengst mulig..iallefall til uke 37. Er uke 36+1 nå... Krysser fingrene for at jeg går til termin slik at hun får vokse å bli stor.
Jeg har har hatt nesten helt flat mormunn, myk såklart og 3 cm åpning en god stund nå :) Så kan godt hende du må gå sånn en stund du også. Ikke godt og si det der :)
SF mål kan være misvisende. Er du veldig bekymret ville jeg bedt om en UL asap! Lykke til!

Har hatt konstant kynnere etter undersøkelsen å d kom noe mørkt i truseinnlegge nå....mer som brunt.
Det er vell kanskje normalt?noen som har opplevd samme som meg?

Last edited:
Har hatt konstant kynnere etter undersøkelsen å d kom noe mørkt i truseinnlegge nå....mer som brunt.

Ja livmoren blir irritert og det er ganske skjøre blodkar i livmorhalsen. Får alltid maserier når jeg blir sjekket. Håper du får gå så lenge babyen trenger :)

Back
Topp