Ny kontroll

Å ja, kjekt å vite.. Kom plutselig til å tenke på det her enn kvelden ser du.. Hvordan det ble med tvillinger liksom [:D]

Kanskje de kranglet inni der om hvem som skulle stappe hodet nedi bekkenet??? [:D][:D]

hehe, har fått vite at det er veldig vanlig at mine kommer som dem gjør, asså i den rekkefølgen dem gjør.... men om det er sant vet jeg jo ikke.

dem har nok sine diskusjoner der inne tenker jeg, sparkene går ihvertfall mye på hverandre der inne. hehe

Åssen da mener du? Den største først eller??

Har de ligget på samme side hele tiden (faste plasser liksom..) eller har de snurret rundt hverandre liksom?

Oj jeg har masse tvillingspørsmål [:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Åssen da mener du? Den største først eller??

Har de ligget på samme side hele tiden (faste plasser liksom..) eller har de snurret rundt hverandre liksom?

Oj jeg har masse tvillingspørsmål [:D][:D]

bare spør [:)]

de har liggi på samme plass en stund nå, siden uke 24 er det vel, er ikke plass til å flytte på seg rundt sånn lenger, men før uke 24 så bytta dem plass.. skulle tro det var den største som kommer først, men nei her er det den minste som skal jobbe hardest for å brøyte vei. Når den er kommet ut så er det ingen garanti for at den andre legger seg tilrette for å komme ut, den kan fort komme med sete først, eller bare ligge å vake der inne så det blir ks... ingen vet før den dagen kommer[8D]

Gud så merkelig det der er egentlig med tvillinger når man tenker på det!!

Hmmm burde vært den størtse ja som banet vei, så kunne lillemann bare komme fykende etter [:D]

Blir utrolig spennede da, men sikkert også merkelig å tenke på... Vet jo liksom ikke hva man går til i det hele tatt... [&:] Men får håpe at begge finner veien ut, og med hodet først [:)][:)]

hehe nei, skulle tro jeg visste noenlunde hva jeg gikk til siden jeg har to fra før, men denne gangen aner jeg ikke hva jeg går til - alt må bare taes som det kommer[8D] det er uvant situasjon.... men begge skal nok ut samme hvilken vei dem kommer.. det er ikke nok rosa elefanter i denne verden til at jeg skal gå lenger enn jeg må. [8|][:D]

He he ja ut må de nå uansett!!! Blir spennende det!!!

Syns du er utrolig flink jeg som holder så bra ut som du gjør.. Har du forresten snakket noe med Pebbles? Hun fikk tvillinger i fjor og er fra samme område som deg [:)]

hehe no har eg ett bilde i hodet mitt av to små som krangler inni der for å komme først ut[8D][:D] så bra at alt såg bedre ut denne uken då,satser på att det holder seg sånn en stund til[:D]

Back
Topp