Ny kontroll

Champ

Gift med forumet
I dag er det ny kontroll på næringstilførselen til ungene, håper det bare var en forbigående måling forrige uke og at alt er bra i dag [:)]

"kryssefingrene"[8D] Lykke til!!![:)]

Spent på å høre ja hvordan det går, lykke til da[;)]

Masse lykke til!!!

Sånn da er jeg tilbake fra kontroll, legen var litt mer fornøyd med verdiene i dag - men må inn to ganger i uka for å følge med på dem.
Ingen tegn til at dem vil komme ennå, de trives godt der inne fikk jeg beskjed om [:D][:D]

men litt morro at jeg nå vet hvem som kommer først... de har ikke festet seg naturlig nok, men de ligger på "faste" plasser nå[8D]

lykke til camp[;)]

Flott å høre at ting er bra, håper det fortsetter sånn snuppa.
Stoor klem

Så godt å bli fulgt opp så ofte da.. Må vente helt til 16 mai til neste kontroll jeg..

ORIGINAL: Nemi73

Så godt å bli fulgt opp så ofte da.. Må vente helt til 16 mai til neste kontroll jeg..

16 mai?
går du ikke hver 3 uke??
Jeg blir tatt kjempe godt vare på borte på sykehuset, om det er den minste ting så får jeg komme bort. men neste ordinære screening er om 3 uker

Så bra at alt var greit da champ!!!

Jeg skal heller ikke på kontroll før 15.mai og det er UL m vekstkontroll. Ellers så er det en gang til lege og en gang til jordmor nå før jeg får keisersnitt 13.juni. Synes det er litt lite men det er vel sånn det skal være

ORIGINAL: trudes

Så bra at alt var greit da champ!!!

Jeg skal heller ikke på kontroll før 15.mai og det er UL m vekstkontroll. Ellers så er det en gang til lege og en gang til jordmor nå før jeg får keisersnitt 13.juni. Synes det er litt lite men det er vel sånn det skal være

venter du tvillinger også?

Håper alt står fint til med de to Champ. Synes det er så interessant å fölge med på deg, ettersom jeg er tvilling selv og har termin samme dag som deg. Hold oss oppdatert [;)]

Så bra det var i orden da...

Men en ting har jeg lurt på... Hvordan er det når den ene legge seg med hodet nedi bekkenet da? Stakkars den andre da?? Hihi!
Og hva er det som bestemmer og gjør sånn at det er den ene som sklir nedi der og ikke den andre? [&:][:D]

Hvem som legger seg til først er egentlig helt tilfeldig, det blir den som er nederst når det blir trangest plass- om den ene fester seg eller ikke er uvisst, men når den legger seg til så blir det ikke værre for den som er øverst, er jo den som har størst plass - og slipper "billigst unna" på tur ut[:)]

Back
Topp