Ny klokke

Sollos

Glad i forumet
Lenge siden jeg har eid en klokke, men nå tenkte jeg å invistere i en ny en siden jeg fikk tilbake 3200 fra Hafslund[:)][:)][:)]

denna synnes jeg var litt fin, kan jeg se bilde av din klokke?

Hva synnes dere om denna? koster 1290, likte den litt, men hva synnes dere?

eller denna, koster 2075

leg liker fasongen til den siste klokken, men er ikke veldig begeistret for D&G-merket. det er vel litt fjortiss. Gå for Guess eller DKNY i samme type. Ligger på samme pris.

jeg har en klokke fra dcny(????), tror den kosta 199[8D]

ORIGINAL: Tingeling~

leg liker fasongen til den siste klokken, men er ikke veldig begeistret for D&G-merket. det er vel litt fjortiss. Gå for Guess eller DKNY i samme type. Ligger på samme pris.

Enig at der er litt jalla med DG, men det var fasongen jeg likte best, takk for tipset [:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

Har du bilde?

ORIGINAL: Hanane

Har du bilde?

nope....å får heller ikke til å legge ut bilde lengre[:'(]

Jeg likte faktisk den første klokken i innleget[8|]

Jeg er heller ikke så glad i store logoer og sånt, men likte absolutt den andre klokke best designmessig!
Jeg har noe liknende denne fra guess:

Ellers så har jeg å en D&C klokke som jeg fikk for mange år siden.. så den har god kvalitet.. og en Dkny klokke... veldig glad i allesammen :)

ORIGINAL: Blåveispiken

Jeg er heller ikke så glad i store logoer og sånt, men likte absolutt den andre klokke best designmessig!
Jeg har noe liknende denne fra guess:

Ellers så har jeg å en D&C klokke som jeg fikk for mange år siden.. så den har god kvalitet.. og en Dkny klokke... veldig glad i allesammen :)

Den var jo fin,skal ha noe i den duren[:)]
Takk for tipset

Har fått ny klokke selv.. det ligger bilde på bloggen min[;)] men kan hente fram bildet for deg..  Den er ikke så mandig egentlig.. bare ser sånn ut.. Den passer meg i hvertfall.. Elsker den..[;)]

Har du bilde?

nope....å får heller ikke til å legge ut bilde lengre[:'(]

sikker ¨på at det ikke er cmyk??? de koster 199 ihvertfall..
kankanskje minne litt om dkny [:)]

Har denne fra D&G, bare hvit urskive og "diamanter" der skruene sitter... morgengave fra mannen - valgt ut helt selv [:D]

eller denna, koster 2075

den har sambo...en i den du viser bilde av og en i svart..de er såå fine...han har herremodellen da vel og merke[8D]

Back
Topp