Ny kakebilde tråd!!

ORIGINAL: Tessa

ORIGINAL: nuttis

Har kunder alt,men hadde vært gøy å kunne leve av det liksom[;)]

Da har jeg et tips til deg; begynn med å legge inn en annonse på Kvinneguiden, det skal være en sånn annonsør/leverandørplass i tilknytning til Bryllupsforumet. Er "litt" bridezillas der inne. (taler av erfaring, var der selv...)
Få laget små hefter/brosjyrr og legg igjen hos blomsterbutikker, brudesalonger og lignende. (Smisk litt ved å gi sjappa en egen liten kake kanskje)
For ett sted må man begynne og ingenting funker så bra som jungeltelegrafen. For jeg har ikke funnet noe så lekekrt som kakene deres her i byen, og jeg er gal nok til å sette meg på toget for å få det jeg vil ha til spesielle anledninger.

Jeg har annonsert i aviser, delt ut brosjyrer, annonsert på flere nettsteder etc.

Men det er to ting som er det mest effektive

1: JUNGELTELEGRAFEN! Og den er i tillegg gratis!

2: Reklame på bilen min! Kostet 5000kr, men jeg fikk en bestilling FØRSTE DAGEN JEG HADDE REKLAMEN! 5 svære bryllupskaker er brent fast i panseret og firmanavn på begge sider og bak [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Og her er litt av det som opptar all tiden jeg gjerne skulle hatt til baking...

Ligner veldig på dessertene du serverte i vårt bryllup! Alle har snakket om den desserten i ettertid, var knallgod

Hvor mye tar dere for kakene ders og hvor lang tid i forveien bør man bestille?

litt forskjellig på hva du skal ha ang pris,og vil ha bestillingen minst en uke før

3 kaker som jeg har bakt[:)] Men nå er ikke jeg så flink da..

Marsipankake med bringebærkrem og cubakrem.

lMarsipankake med sukkerbrød-bunn og sjokoladebunn. Husker ikke helt hvilket fyll jeg hadde i den.

Gulrotkake.

De var kjempefine de da[;)][:D]Vær stolt av de!!

Takk for det[:)] Men de er ikke halvparten så fine som dine og Boblene sine. Skjønner ikke hvordan dere får det til[:)]

Skal legge inne etter helga.. Skal bake 3 kaker til konfirmasjon i helga. Den eine er konfirmasjons kaka.. gleder meg.. og til neste helg skal jeg lage 3 etg bryllupskake....

ORIGINAL: MilliVanilli

Nuttis, syntes du skulle bodd i Tromsø, for hadde sambo fått den Liverpoolkaka til bursdagen sin,hadde jeg blitt årets kjæreste[8D]

[:D][:D]

JJJJJJJJJJJaaaaaaaa ny kaketråd!!![:D][:D][:D][:D][:D] SLENG MED OPPSKRIFTER, BILDER, TIPPS OG RÅD ALT SOM HAR MED KAKER Å GJØRE[;)] Nuttis og blåbobler er jo kakehøvdningene nr 1, men don't worry be happy om ikke kaken din bli like fin, så kan den værtfall være minst like god!![:D] (åå er sååå glad for at det er komt ny kaketråd, gleder meg til å se og bli inspirert!)

Hvor får du tak i de hvite underlagene du har kaken på? Lette gjennom alle butikker idag og fant ikke[:'(]

Fra et bakeri..finnes vel på binders også.Eller du kan kjøpe på nett.Hør i et bakeri[;)]
ORIGINAL: Laguna

Hvor får du tak i de hvite underlagene du har kaken på? Lette gjennom alle butikker idag og fant ikke[:'(]

Kake til en rørlegger.

Kaken inneholder annenhvert lag med sukkerbrød og nesquik sjokoladekake.Fyllt med vaniljekrem ,eggedosiskrem med melkesjokolade og bringebær.Toppet med vanilla icing og marsipan som lokk.Vannet er blå gele laget av gelantin,vann og sukker.

åhh så rå kaker[:D]

Back
Topp