Ny junijente her:)

lillechille

Forelsket i forumet
Hallo alle sammen:)

Jeg vil gjerne være her med dere, jeg...Har termin 4 juni og er hoppende gla

Ha en nydelig dag..!

Gratulere så mye :D og velkommen! Har også foreløpig termin 4.Juni!

jiippii:D Gratulerer såå masse til deg:)
Og hjertlig velkommen til juni;D;D

Gratulerer så masse med den lille spira!
Tror kanskje jeg vet hvem du er... har også en liten gutt født i august 2010 og venter har temin 21 juni!

Gratulerer så mye med voksende mage :D

Gratulerer med bolle i ovnen:-)

Takk alle sammen

Kjekt med liker knappen, så blir det liksom litt mer personlig føler jeg...

Kaktus_86 skrev:
Gratulere så mye :D og velkommen! Har også foreløpig termin 4.Juni!

Hei :) så artig med termin samme dag! Blir spennende å se hvem som får først til slutt... eller om vi i det hele tatt har samme terminen etter UL...hihi, lykke masse til uansett Kaktus 86:)

Lanikai skrev:
Gratulerer så masse med den lille spira!
Tror kanskje jeg vet hvem du er... har også en liten gutt født i august 2010 og venter har temin 21 juni!

TakkTakk:) Og masse gratulerer til deg og!!
 hmmm, nå blei jeg nyskjerrig altså...Har du vært på aug forumet? Og også skiftet nick? Som jeg gjorde, fikk ikke til å logge meg inn på den gamle kontoen mere..Men jeg var levijapia der inne... Hvis du ikke mente i det ordentlige livet da, men jeg tviler...Vanskelig å finne ut av hvem folk er egentlig her vell? hmmm.....

velkommen til junigjengen! 

Tror vi var i samme barselgruppe gjennom helsestasjonen! Dvs hvis du mammen til lille L*** og bodde i Trondheim da...

Lanikai skrev:
Tror vi var i samme barselgruppe gjennom helsestasjonen! Dvs hvis du mammen til lille L*** og bodde i Trondheim da...

Stemmer det:) Send meg en PM da, blir jo såå nyskjerrig her..Har jo en viss peiling hvem du er nå da, men jeg kan jo ta feil....

Takk for alle gratulasjoner, så koselig

Gratulerer så mye!!

Gratulerer og hjertelig velkommen

Back
Topp