Ny jordmor time idag :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Kl 11 bærer det ned til ny jordmor time :) Skal bli kjekt og høre den flotte hjertelyden igjen,og spent på symfysemålet etter legen målte det så høyt ;)
Så håper eg alt er fint med urinene og blodtrykekt mitt ...

Ja det var virkelig koseligt:) urinen var ikkje helt fin, men har hatt litt soppinfeksjon. Hjertelyden var på 148 og lå fint på sumfysemålet. Det at det var så høyt var nokk pga dettr er 4svangerskap. Og dem alle er tette... Blodtrykket var fint så hun forstod ikkje helt hvorfor eg har hodeverk hver dag og er så mye svimmel..
Fikk ny time 10 aprim

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja det var virkelig koseligt:) urinen var ikkje helt fin, men har hatt litt soppinfeksjon. Hjertelyden var på 148 og lå fint på sumfysemålet. Det at det var så høyt var nokk pga dettr er 4svangerskap. Og dem alle er tette... Blodtrykket var fint så hun forstod ikkje helt hvorfor eg har hodeverk hver dag og er så mye svimmel..
Fikk ny time 10 aprim

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ikke vet jeg, men prøvd å drikke litt mer?
Det kan forklare både hodeverk og svimmelhet... Kanskje du reagerer lettere på det "lave" blodtrykket gravide generelt sett har?

Supert at den lille har det bra i magen din; Du er et topp babyhus :-D

Det høres ut som en fin time. Væskeinntak høres jo viktig ut ja. Kanskje verdt et forsøk å drikke mer? Kos deg videre med babymagen :)

Så flott at det gikk bra! :)

Så bra det var fint på kontroll hos jm.
Ser vi går de samme dagene :p
Jeg var også i dag og har ny time den 10 april ;)
Jeg ligger også rett over streken på symfysemålet, men det er normalt med tanke på at det er nr 3.
Og alt var jo fint med lille på oul :)
Jeg var jo en del svimmel og hadde hodeverk, men etter jeg begynte å drikke mer vann så er det blitt borte.
Så det hjelper nok med mer væskeinntak ja ;)

Back
Topp