ny jobb???

maryann

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg skal på jobb intervju på fredag! Er utdannet barnevernspedagog, men har ikke fått jobb innen barnevernet. Nå har jeg fast stilling på en skole, som miljøarbeider. Hvis jeg er så heldig å få jobben som saksbehandler må jeg jo si opp jobben jeg allerede har. Har tre måneder oppsigelse. kan jeg si opp denne i permisjonstida eller må jeg jobbe de tre månedene? 

Vet faktisk ikke jeg.
Ville bare ønske deg masse lykke til på fredag.

Er selv utdannet barnevernspedagog og jobber i en barneverntjenesten.

Men et lite spørsmål til deg:
Hvordan er det å jobbe som miljøarbeider på skole da?
Er litt inne på tanken på kanskje å prøve noe nytt med tiden[:)]

Stortrives i jobben min. Arbeider i et team med tre voksne og tre barn. To av guttene har diagnoser innen autisme spekteret og en gutt har en sjelden kromosonfeil. Jeg har hovedansvaret for en gutt, og hjelper han gjennom hele dagen. undervisning, sosialt etc. Men føler at det er på tide at jeg jobber litt mer konkret i forhold til utdannelsen min.

Anbefaler deg å ta spes.ped hvis du har tenkt deg å jobbe i skolen. Jeg har tatt spes.ped nå, deltid. Får mer lønn og mer ansvar da!

Spennende[:)]

Skjønner at du gjerne vil jobbe med noe mer konkret ifht utdannelsen, men kan love deg at all erfaring du har med deg inn i barneverntjenesten, er god erfaring.

Var selv så heldig å få jobb som saksbehandler da jeg var ferdig utdannet.
Stortrives, men kommer nok ikke til å jobbe innen barneverntjenesten hele yrkeslivet tror jeg[8D]

Jeg holder og på å søke jobber nå..og har vel tenkt å si opp i permisjonstiden(3 siste mnd) dersom jeg får meg en jobb før den tid[;)]

Ja du kan si opp i permisjonstiden så du slipper å jobbe de...

Back
Topp