Ny iphone

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Har i dag en iphone 4 (!!!) med sviktende helse.... Litt lei av å slette mange bilder for å ta ett nytt.... Men tanke på lillejenta som er her snart passer det litt dårlig å.... Andre ting å som svikter på tlf...

Kommer nok ikke til å gå for iphone6, mye pga pris....

Men usikker på hvor mange Mb jeg skal velge på en iphone 5s??

Sett på Android telefoner? De kan du få en del billigere. Men du må jo like operastivsystemet. Mange av de telefonene har plass til minnekort, så du kan utvide plassen ved behov. :)

Hvor mange GB du trenger kommer litt an på om du lagrer mye musikk og filmer. Det tar fort litt plass. Skal du bare ha litt apps på den kan du klare deg meg 16 GB. :)

Hvis du tar mye bilder så er 16gb litt lite. Men det er ikke verre enn å lagre bildene over på en harddisk og slettr de på tlf når det er fullt:) det må jeg selv gjøre en sjelden gang:p

Jeg har iPhone 5s 16gb, mer enn nok til mitt bruk :) Jeg tar ikke så mange bilder, og om jeg skal ta fine bilder bruker jeg som regel speilrefleksen :)

Last edited:
Jeg bytta til Samsung da jeg fikk samme problem. Dro på elkjøp og spurte om det var mulig å få større minne på en iPhone. Fikk beskjed om at de ikke tar inn det.

Jeg har iphone 5S med 16 gb. Men har veldig lyst på iphone 6 med 64gb eller 128gb.
Jeg elsker å ta bilder og filme barna. Og da blir 16gb fort veldig lite. Ellers trives jeg veldig godt med iphone. Hadde en periode ifjor hvor jeg prøvde meg på Samsung, men det var ikke helt meg :/

Jeg har 32 gb. Holder her hvertfall. Filmer og tar bilder jeg også.

Sett på Android telefoner? De kan du få en del billigere. Men du må jo like operastivsystemet. Mange av de telefonene har plass til minnekort, så du kan utvide plassen ved behov. :)

Hvor mange GB du trenger kommer litt an på om du lagrer mye musikk og filmer. Det tar fort litt plass. Skal du bare ha litt apps på den kan du klare deg meg 16 GB. :)

Blir å holde seg til iphone pga litt andre appelprodukter i hus ;)

Ikke lagret mye musikk til nå men har jo ikke hatt plass ;)

Blir nok å filme lillejenta litt.... Tror jeg har 8gb nå så synes kanskje 16 blir lite for vil helst slippe samme problem som nå :-)

Jeg kjøpte iPhone 5s forrige uke, og valgte da å kjøpe med 32 GB og det ser ut til å holde ;) Hadde iPhone 4 med 16GB fra før, og det var for liten kapasitet her i hvertfall.

Skal du kjøpe ny, og det er iphone du vil ha så er det lurt å velge 32 gb hvis det er 16 du har nå. Større kapasitet, så slipper du å slette og styre når du vil filme/ta bilder :)

Skal du kjøpe ny, og det er iphone du vil ha så er det lurt å velge 32 gb hvis det er 16 du har nå. Større kapasitet, så slipper du å slette og styre når du vil filme/ta bilder :)

Litt usikker på om jeg har 8 eller 16, men tror det er 8....

Har 16gb på min.. Har gått fint til nå :) men tror jeg hadde kjøpt 32gb om jeg hadde vist det var bebi på vei :P for jeg tar mye bilder nå, så blir nok ikke noe mindre når bebisen kommer i hus :)

Back
Topp